Het grote slowchat topic

Ik ben strictement een vergif-mens. Als halfhopelozehuisvrouw met een poreuze natuursteen vloer is bloed écht niet handig.
Van rattenvergif gaan ze ook bloed kotsen. En als ze hun laatste adem uitblazen schijten en zeiken ze heel de boel nog eens onder.

Je kan ze beter verstikken met een zak.

Dus volgens jou ga ik ze eerst een taske ‘soup maison’ geven om dan meloenballekes uit de schedel te gaan halen? En er dan een Sex on the Beach uit serveren? Ik zou een boek over mijzelf moeten schrijven.
Ik vraag me soms af wat dat aureooltje boven je avatar staat te doen.

Mijn kleine lijkt als een kopie als ik. Ook de eetlust. Mijn vrouw is indisch en er zit geen 1% iets van haar in diene kadee. Daarom vanaf nu noem ik haar nanny, als je mijn 2 kinderen zie en haar zou je dat nu nog echt kunnen denken ook.

@Tomski ik zit te wachten op u met mijn AR15. Geef eens seintje als je op de vlieger kruipt dan heb ik nog 16u om mij gereed te maken :unsure:

Ge gaat uw vrouw afknallen om met mij dan de kinderen op te voeden of wa? :unsure:

Maar nee mensen denken nu toch al dat ze de nanny is. En ze doet al het werk voor niet. Ik zie alleen maar voordelen ze
Ge hebt gelijk makker. Ik vind dat een uitstekend idee van u!!!
Ik stel voor dat ge haar ook officiële naamkaartjes maakt. Laat ons weten hoe het allemaal lukt!!!

En misschien in ene keer haar connecteren met @Squidward ...kwestie dat zij de zaken ook van haar kant kan afhandelen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan