Wordt het niet eens tijd om uw goeie voornemens van het nieuwe jaar om enkele mensen om te leggen uit te voeren. Dan hebben we dat ook al gehad.Mi put in de tuin e su put in de tuin.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt het niet eens tijd om uw goeie voornemens van het nieuwe jaar om enkele mensen om te leggen uit te voeren. Dan hebben we dat ook al gehad.Mi put in de tuin e su put in de tuin.
1. Ik heb keuzestressWordt het niet eens tijd om uw goeie voornemens van het nieuwe jaar om enkele mensen om te leggen uit te voeren. Dan hebben we dat ook al gehad.
Bij 1 kan ik je wel helpen. Ik weet er hier wel een paar die je mag om leggen.1. Ik heb keuzestress
2. Ik ga eerst nog een paar keer naar mijn psycholoog en psychiater gaan, kwestie van op papier ook krankjorum te zijn.
3. Ik ga enige effectief uitvoeringen niet hier gaan verkondigen, zo zot zal ik nooit zijn.
Ach, veel.geblaat, weinig wol.1. Ik heb keuzestress
2. Ik ga eerst nog een paar keer naar mijn psycholoog en psychiater gaan, kwestie van op papier ook krankjorum te zijn.
3. Ik ga enige effectief uitvoeringen niet hier gaan verkondigen, zo zot zal ik nooit zijn.
Das nu toch wel niet tof voor uw vrouw als dat echt zo isMaar nee mensen denken nu toch al dat ze de nanny is. En ze doet al het werk voor niet. Ik zie alleen maar voordelen ze
Je hebt gelijk, ik ben beter af met aan mijzelf te denken als depressieve dikkerd die aan mijn eigen een eind zou moeten maken. Denker blijf bij uw leest, soit.Ach, veel.geblaat, weinig wol.
Klopt niet; ik vraag daar geen geld meer voor.Ge hebt @Wannez fout geschreven
Al lijken mijn kinderen echt op een kopie van mij, denkt er niemand dat nu wel hoor. Mijn vriendin zegt dat gewoon van haar eigen als a joke.Das nu toch wel niet tof voor uw vrouw als dat echt zo is
Merci maar dat ging zonder die kennis ook best vlot :vAl lijken mijn kinderen echt op een kopie van mij, denkt er niemand dat nu wel hoor. Mijn vriendin zegt dat gewoon van haar eigen als a joke.
Je kan gerust slapen ze zie het leven nog zitten
Ik dacht te zeggen “geen bier meer na 2u snachts” maar het ging over kindereniemand nog de ultieme tip voor de nachtzindelijkheid?

Ik dacht te zeggen “geen bier meer na 2u snachts” maar het ging over kinderen![]()
Lijkt ideaal voor bij stoofvlees. Stremt goed.

:Toevoeging aan de richtlijnen:
We streven ernaar een open forum te zijn, een aangename en uitnodigende plek voor iedereen. Maar na heel wat feedback van leden, zowel op het forum als op Discord, bleek dat daar nog aan te verbeteren valt. En dan vooral op het vlak van inclusiviteit en openheid naar iedereen. Het is de bedoeling dat iedereen zich hier thuis voelt, maar in de praktijk is dat niet het geval. Door bepaalde opmerkingen of posts. Vaak gebeurt dat onbewust en is het helemaal niet bedoeld om uit te sluiten.
Daarom is het belangrijk om er even bij stil te staan dat, hoewel het niet je bedoeling is, je post wel als gevolg kan hebben dat anderen zich hier minder thuisvoelen. Bepaalde opmerkingen die plots geslacht, huidskleur, gender... betrekken bij een gesprek waar dat daarvoor niet van tel was, of vooroordelen die een post kleuren dragen bij aan een negatiever beeld en sfeer. Ze zorgen ook snel voor een wij-zij-gevoel, dat altijd leuker is als je je bij de 'wij' voelt, en niet de 'zij'.
Uiteraard zijn er gradaties. Bij de posts en de impact stilstaan is een eerste stap. Om er even op te wijzen dat dit wel degelijk leeft onder een (procentueel erg groot) deel van de mensen om wie het hier gaat, en dat zij bepaalde posts vervelend vinden. In eerste instantie gaat het hier niet over warns, maar gewoon om het aangeven van het probleem en het vragen daarmee rekening te houden, niet meer. (bij bepaalde voorbeelden hieronder, zal het ook nooit verder gaan dan deze eerste stap)
Ten tweede komt er een warn bij voor Stigmatiserende Commentaar. Daaronder vallen herhaaldelijke of bewust stigmatiserende posts, als die niet door de beugel kunnen, of als vragen van moderatie omtrent bovenstaande steeds genegeerd worden.
En ten derde wordt de warn voor Racisme uitgebreid naar Haatspraak (flagrant racisme, vrouwonvriendelijke post, discriminatie...). Lijkt me dat daar weinig discussie over kan zijn, en dat die uiteindelijk ook heel weinig gebruikt zal moeten worden, zoals dat nu ook al is voor Racisme.
Om het een beetje minder wollig en abstract te maken, hebben we hier ook verschillende voorbeelden van op het forum. Helemaal niet om gebruikers aan de schandpaal te nagelen, maar eerder om te laten zien hoe goedbedoelde berichten onbewust uitsluitend werken. Dit zijn geen dingen die wij hebben verzonnen en zijn geen stokoude koeien, maar voorbeelden die ons via feedback (of reports) bereikt hebben:
Geslacht dat plots erbij betrokken wordt. Rechtstreeks of onrechtstreeks, doordat bijvoorbeeld het uiterlijk er niet op dezelfde manier wordt bij gehaald als bij mannen:
Als antwoord op softwareprobleem bij het forum:
In thread over tv-quiz:
+
In Ergernissen op het Werk:
Discord:
Ongepaste grapjes die niet bijdragen aan de openheid.
Misschien die meest grijze zone. Maar onthou vooral dat context belangrijk is. Natuurlijk is eens een grapje geen probleem, maar het kan geen kwaad om even stil te staan met wat dat grapje met zich meebrengt. (zie hoger)

Het grappige is dat je wss nog gelijk hebt ook aangezien ik er vorige week een warn voor gekregen heb.Kijk eens aan, ze hebben regels tegen @straight_six gemaakt, het werd tijd:
Ik kan al zeggen dat die tijdlijn niet klopt.Het grappige is dat je wss nog gelijk hebt ook aangezien ik er vorige week een warn voor gekregen heb.
Nu ik kan ook al denken uit welke hoek (kliekje) het komt.
Ach u niet dik in maken.Het grappige is dat je wss nog gelijk hebt ook aangezien ik er vorige week een warn voor gekregen heb.
Nu ik kan ook al denken uit welke hoek (kliekje) het komt.
Ach, is het zwijgverbod niet meer van tel?Ik kan al zeggen dat die tijdlijn niet klopt.
Hohoho, helemaal uit het oog verloren dat dit Algemeen was! Als boetedoening doe ik er nog 12u bovenop!Ach, is het zwijgverbod niet meer van tel?