Squidward
Well-known member
En bied me aan!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En bied me aan!
@Wannez Volgende week stoofpot, zin om af te komen?![]()
Tell me where and when!![]()
Bang dat er niet genoeg vlees zit aan @Wannez? Hoeveel man hoopt ge te voeden?@Tonerider Je bent altijd welkom, wel goed op tijd vertrekken, tis niet bij de deur.
Ik zie daar nog wel een use case inTrouwens mijn tante is door terugtrekkend tandvlees al haar tanden kwijt. Haar dan maar laten inslapen om die reden?![]()

Is dat een optie? *asking for a friend*Ik zie daar nog wel een use case in![]()
Charmes aanzetten, lachske, drankske en tante is pudding in uw handen (figuurlijk). Men hoort toch af en toe dat geen tanden ook ‘mogelijkheden’ heeft…Ik heb (nog) geen zeggenschap over makila zijn tante![]()
Da’s idd de use case die ik veronderstelde.Charmes aanzetten, lachske, drankske en tante is pudding in uw handen (figuurlijk). Men hoort toch af en toe dat geen tanden ook ‘mogelijkheden’ heeft…
Da’s idd de use case die ik veronderstelde.
Hoeveel mosterd doe je op een tante?En achteraf kan @Squidward ze gebruiken als verlepte boterham om haar "stoofvlees" te maken!!
Totdat ze zuur kijkt tiens.Hoeveel mosterd doe je op een tante?
They teach you!!Dat ziet me er al te ingewikkeld uit
lijkt me een perfect cadeau voor @straight_six
Die wankele kast eindelijk eens onderstutten?Ik heb eentje mee voor groentensmoothies, kwestie van mijn goed voornemen voor dit jaar goed in te zetten.
wat gij allemaal over die zijn vrouw moogt zeggen, chapeau.Die wankele kast eindelijk eens onderstutten?
Die wankele kast eindelijk eens onderstutten?