Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
37.2431° N, 115.7930° W
Zo rond 19u
Oei en ik moet mijn visum nog regelen.37.2431° N, 115.7930° W
Zo rond 19u
Oei en ik moet mijn visum nog regelen.
Geef ook de tijdszone even aan37.2431° N, 115.7930° W
Zo rond 19u
Geef ook de tijdszone even aan
Komt de kapster ook mee met haar chocoladefontein?

sorry, ik zit nog in mn kamerjas. Ik kom niet buiten vandaag. Ge zult het zonder mijn gezelschap moeten stellen. Maar Wannez is meer dan voldoende voor u. Naar het schijnt date hij zelfs vrouwen met leggings.@Tonerider Je bent altijd welkom, wel goed op tijd vertrekken, tis niet bij de deur.
En de kleine met dat slijm.
![]()
sorry, ik zit nog in mn kamerjas. Ik kom niet buiten vandaag. Ge zult het zonder mijn gezelschap moeten stellen. Maar Wannez is meer dan voldoende voor u. Naar het schijnt date hij zelfs vrouwen met leggings.
ik zeg ook niet dat je er direct op moet gaan zitten, eerst gewoon samen aan tafel is ok.Dit moet ik tegenspreken kameraad, ik draag nooit leggings op dates.
daar snap ik de ballen van.En als ik nu een voorkeur heb voor CasanoTva in plaats van Casanova?
daar snap ik de ballen van.
hopelijk heeft hij een goede hospitaalverzekeringDe frank zal nog wel vallen.
Dan kom ik plots opduiken.En als ik nu een voorkeur heb voor CasanoTva in plaats van Casanova?
De frank zal nog wel vallen.
Frank Deboosere gevallen met de fiets: elleboog gebroken en geen weerbericht
Frank Deboosere gevallen met de fiets: elleboog gebroken en geen weerberichtnnieuws.be
Dan kom ik plots opduiken.
Hallo!
als een lammetje naar de slachtbank.Dan kom ik plots opduiken.
Hallo!
En bied me aan!Gij snapt ‘em?