Ik ben daar wat voorzichtiger in geworden sinds ik er zo eentje naar beneden heb zien totteren en vervolgens een ochtend en voormiddag op spoed heb doorgebrachtBeste deel van de avond is op handen en voeten de trap op kruipen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben daar wat voorzichtiger in geworden sinds ik er zo eentje naar beneden heb zien totteren en vervolgens een ochtend en voormiddag op spoed heb doorgebrachtBeste deel van de avond is op handen en voeten de trap op kruipen.

Dat proberen geen lawaai maken is wel altijd grappig.. Ik kom dan boven en ik denk dat de missie geslaagd is en dan hoor ik plots " heb je gezopen?"En "proberen" geen lawaai te maken
Stil zijn gaat welicht beter op handen en voeten dan met den traplift!
Die ex dat je in de kont moest nemen terwijl ze sliep?Ik ben daar wat voorzichtiger in geworden sinds ik er zo eentje naar beneden heb zien totteren en vervolgens een ochtend en voormiddag op spoed heb doorgebracht![]()
Van uw vrouw of ook al van uw kinderen?Dat proberen geen lawaai maken is wel altijd grappig.. Ik kom dan boven en ik denk dat de missie geslaagd is en dan hoor ik plots " heb je gezopen?"

Van de hond.Van uw vrouw of ook al van uw kinderen?![]()
Ey niffo alle floes opgezopen?Van uw vrouw of ook al van uw kinderen?![]()
Nee daar was ne (ontheiligde) lift.Die ex dat je in de kont moest nemen terwijl ze sliep?
Ik weet dat ik in een ver verleden, met redelijk wat drank in mijn systeem, wel eens om 4h00 's morgens langs de buitengevel van mij kot ( eerste verdiep), ben binnengekropen. De venster stond open, en ik was mijn sleutel kwijt.Ik ben daar wat voorzichtiger in geworden sinds ik er zo eentje naar beneden heb zien totteren en vervolgens een ochtend en voormiddag op spoed heb doorgebracht![]()
En dat raam staat precies nog altijd open!Ik weet dat ik in een ver verleden, met redelijk wat drank in mijn systeem, wel eens om 4h00 's morgens langs de buitengevel van mij kot ( eerste verdiep), ben gekropen. De venster stond open, en ik was mijn sleutel kwijt.
Niet echt verstandig.
Mijn kot was toen de eerste kamer links op 't eerste verdiep.
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Wanneer ik daar nu naar kijk denk ik bij mijzelf... goed dat ik (bijna) niet meer drink.En dat raam staat precies nog altijd open!
Misschien is de foto van die dag. Zou kunnen dat we hem zien rond kruipen als we de straat even af gaan in Google streetview.En dat raam staat precies nog altijd open!
Dat moet zo ongeveer 30 jaar geleden zijnMisschien is de foto van die dag. Zou kunnen dat we hem zien rond kruipen als we de straat even af gaan in Google streetview.

Ik wil nu nie de mierenneuker uithangen, maar als je het op de trap gaat doen, ben je technisch nog niet op het eerste verdiepgebruikt zware stem: hey baby, de zevende hemel kan ik je niet beloven, maar wel het eerste verdiep. What do you think. You and me, on the stairs?

Binnen een tiental jaar doe je weer zulke dingen maar dan niet al zat zijn. Be prepared!Dat moet zo ongeveer 30 jaar geleden zijn![]()
mierenneuken op een trap: dat is pas een uitdaging!Ik wil nu nie de mierenneuker uithangen, maar als je het op de trap gaat doen, ben je technisch nog niet op het eerste verdiep![]()
Challenge accepted!mierenneuken op een trap: dat is pas een uitdaging!
@Tonerider bedoelde de 'stairway to heaven'Ik wil nu nie de mierenneuker uithangen, maar als je het op de trap gaat doen, ben je technisch nog niet op het eerste verdiep![]()
Zwak.Ik strompel dan naar de zetel ipv mij aan de trap te wagen.
@HelpYouFall was het mannensnoepje bij uitstek op 9lives. Een soort hippere @Nahrtent (al is zijn tijd ook gepasseerd zeker) of, beetje geforceerd uitgekozen maar goed, jongere @WannezOok google weet me geen context te bieden in recipe zijn HYF.
Vertaling graag?

Dat laatste zal mij idd nooit overkomen@HelpYouFall was het mannensnoepje bij uitstek op 9lives. Een soort hippere @Nahrtent (al is zijn tijd ook gepasseerd zeker) of, beetje geforceerd uitgekozen maar goed, jongere @Wannez
Grootste fan was @Myllana maar helaas was hij toen niet te temmen en ondertussen opgegroeid in het echte leven![]()