Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Technisch gezien: volledig correct!Zults is geen West-Vlaams zeg ik u![]()
Voila, da is een mengelinge.
Dit is trouwens Zults, voor de mensen die niet weten waarover het gaat. ( Wouter zelf is trouwens ne zalige gast!)
wel ideaal voor ditDie ronde is mooi, maar toch wel zeeeer klein als ge daar al uw deernes gaat moeten rond krijgen.
Etje, wa voor stoofvlees is da? Van den Aldi zeker?wel ideaal voor dit
![]()
eerste date is stoofvlees, want dan wordt er toch nog niet gekust, heb ik onlangs geleerd in het dating topic. dus dit is date drie of zo, dacht ik en dan is het spaghetti met ballekes in tomatensaus. (dat lust ik wel uit blik)Etje, wa voor stoofvlees is da? Van den Aldi zeker?
Verse balletjes in tomatensaus jaeerste date is stoofvlees, want dan wordt er toch nog niet gekust, heb ik onlangs geleerd in het dating topic. dus dit is date drie of zo, dacht ik en dan is het spaghetti met ballekes in tomatensaus. (dat lust ik wel uit blik)
@xAnyana ge zou het maar al te graag hebben. ge hebt het gisteren zelf met de frietjes geprobeerd (spijtig voor jou deel ik mijn frieten nooit.)

ne bokaal is ook goed.Tone, is ne Hello Fresh ofzo eens niets voor u? Ge doet mij pijn met al uw blik eten (en ik ben nochtans geen food snob ofzo)
dat ge dat maar weet. wie o wie komt me redden?
kunt ge dat ook al klaarmaken?Verse balletjes in tomatensaus ja![]()
Tuurlijk kan ik dat klaarmaken!ne bokaal is ook goed.
dat ge dat maar weet. wie o wie komt me redden?
kunt ge dat ook al klaarmaken?
Ik denk dat ik die tafel nu al gaan bestellen. Hopelijk leveren ze deze week nog ...
Zijn blik eten is al een immense stap voorwaarts van pizza's van den Aldi met cara pils.Tone, is ne Hello Fresh ofzo eens niets voor u? Ge doet mij pijn met al uw blik eten (en ik ben nochtans geen food snob ofzo)
Ach ja, de goeie west vlaamse gemeente zulteDe eerste tientallen jaren in Zulte gewoond, ouders zijn geboren en getogen Zultenaars en toch veel als kind "ouwd ojen blek binn'n!" Mogen horen![]()

Is het waar dat sindskort BG de feature heeft dat je uw wachtwoord niet kan typen in een forumpost, om scammers tegen te gaan?
Als ik mijn paswoord intyp, worden het asterisks. Kijk maar: ************
Is dat bij jullie ook zo?
Nice try.
Ik krijg als wachtwoord het volgende: Dacht je nu echt dat ik mijn wachtwoord hier zou tonen?![]()
Aaah, fuck, spatie gezet, natuurlijk dat het dan niet lukt!![]()
1 keer in de maand kan je dat samen maken, gij de ballekes, zij de tomatensauskunt ge dat ook al klaarmaken?
Ik denk dat ik die tafel nu al gaan bestellen. Hopelijk leveren ze deze week nog ...

Dat heb ik nergens beweerd, heb gezegd Waregem en omgeving. Zulte ligt er een scheet af= "en omgeving"Ach ja, de goeie west vlaamse gemeente zulte![]()
Enkel voor een heel beperkt aantal personen!Mulaniseenslijmbal
Nope t werkt nie

Zeg dan gewoon ZulteDat heb ik nergens beweerd, heb gezegd Waregem en omgeving. Zulte ligt er een scheet af= "en omgeving"

Goh, meer dan 10j naar Waregem naar school geweest, dacht nu ècht wel dat dat algemeen bekend West-Vlaams was.Zeg dan gewoon Zulte![]()

Zults leunt dichter tegen Swahili dan West VlaamsGoh, meer dan 10j naar Waregem naar school geweest, dacht nu ècht wel dat dat algemeen bekend West-Vlaams was.![]()