Het grote slowchat topic

Die ronde is mooi, maar toch wel zeeeer klein als ge daar al uw deernes gaat moeten rond krijgen.
wel ideaal voor dit

lady-and.gif

Etje, wa voor stoofvlees is da? Van den Aldi zeker?
eerste date is stoofvlees, want dan wordt er toch nog niet gekust, heb ik onlangs geleerd in het dating topic. dus dit is date drie of zo, dacht ik en dan is het spaghetti met ballekes in tomatensaus. (dat lust ik wel uit blik)

@xAnyana ge zou het maar al te graag hebben. ge hebt het gisteren zelf met de frietjes geprobeerd (spijtig voor jou deel ik mijn frieten nooit.)

eerste date is stoofvlees, want dan wordt er toch nog niet gekust, heb ik onlangs geleerd in het dating topic. dus dit is date drie of zo, dacht ik en dan is het spaghetti met ballekes in tomatensaus. (dat lust ik wel uit blik)

@xAnyana ge zou het maar al te graag hebben. ge hebt het gisteren zelf met de frietjes geprobeerd (spijtig voor jou deel ik mijn frieten nooit.)
Verse balletjes in tomatensaus ja 🤨

Is het waar dat sindskort BG de feature heeft dat je uw wachtwoord niet kan typen in een forumpost, om scammers tegen te gaan?
Als ik mijn paswoord intyp, worden het asterisks. Kijk maar: ************
Is dat bij jullie ook zo?

Ik krijg als wachtwoord het volgende: Dacht je nu echt dat ik mijn wachtwoord hier zou tonen? :thinking:

Zou dat bij mij ook zo zijn? 🤔

@Wannez isdebeste

Aaah, fuck, spatie gezet, natuurlijk dat het dan niet lukt! 😩

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan