Ge zult hem wel zien herkennen met zijn djellabaOn my way to Temse. Langs het kanaal op een bankje kan ik je wel vinden zeker met een rumikub setje? Is daar verlichting?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge zult hem wel zien herkennen met zijn djellabaOn my way to Temse. Langs het kanaal op een bankje kan ik je wel vinden zeker met een rumikub setje? Is daar verlichting?
ik ga jullie echt niet delen hoor. Die mag naar temse komen en mijn plekske op dat bankske warm houden voor morgen. Maar jullie delen? No way, voor die ene keer dat het geluk mij wat toelacht, geef ik dat niet uit handen hoor.Da wordt hier ne grote meeting precies. Niet teveel mannen uitnodigen hé @Tonerider
That's the spirit!ik ga jullie echt niet delen hoor. Die mag naar temse komen en mijn plekske op dat bankske warm houden voor morgen. Maar jullie delen? No way, voor die ene keer dat het geluk mij wat toelacht, geef ik dat niet uit handen hoor.
ik heb gene zetel.Als dat op oudejaarsavond is dan komen ik en @recipe4hate ook af, wij gingen normaal triest en in stilte naast elkaar in de zetel zitten, maar dat kan in uwe zetel ook, dus ge gaat geen last van ons hebben.
nice move@recipe4hate en @Lt. ZweedVoet ik heb ne zetel, maakte gulle de (vegetarische) stoofvlees dan?
Normaal beperk ik mijzelf tot@recipe4hate en @Lt. ZweedVoet ik heb ne zetel, maakte gulle de (vegetarische) stoofvlees dan?
of dingen opwarmen in de microgolfoven.niks, die heeft mij graag. mijn charmes zijn hier overuren aan het draaien.Opletten @Tonerider je bent ouder dan mij dus straks komt dat verkaasde halfbloed @Myllana haar weer moeien.
Da kan ik wel doenNormaal beperk ik mijzelf totof dingen opwarmen in de microgolfoven.
Ik wil het wel proberen als er nen andere aardappelen snijdt voor de frieten, en er ene achter trappisten gaat.
Deal! Dan zie ik de hondjes ook eens.@recipe4hate en @Lt. ZweedVoet ik heb ne zetel, maakte gulle de (vegetarische) stoofvlees dan?
Waar doet gij dan aan netflix and chill?ik heb gene zetel.

tis koud in mijn slaapkamer en dus ga ik met mijne gsm in mijn blekke daar liggen. chiller kan nietWaar doet gij dan aan netflix and chill?![]()
Ok. Doet gij dat. Dan zal ik rummikub met de dames spelen.tis koud in mijn slaapkamer en dus ga ik met mijne gsm in mijn blekke daar liggen. chiller kan niet
Eentje uit Oeganda.even moeten googlen, maar dat is inderdaad geen misse...
iemand die eigenlijk weet wat dat is met die vrouwen van 40-45 jaar en die bij kinderen dan invullen: want someday???
Ik zal wat drank meebrengen,Normaal beperk ik mijzelf totof dingen opwarmen in de microgolfoven.
Ik wil het wel proberen als er nen andere aardappelen snijdt voor de frieten, en er ene achter trappisten gaat.
lap, mijn charme is uitgewerkt. ze is al naar de overkant.Ik zal wat drank meebrengen,
Mijne zetel is onweerstaanbaarlap, mijn charme is uitgewerkt. ze is al naar de overkant.