Squidward
Well-known member
Ik sta niet in voor de mirakels maar ik vind hoop nooit een slecht pad om te volgen.Awwww, het laat wel op zich wachten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sta niet in voor de mirakels maar ik vind hoop nooit een slecht pad om te volgen.Awwww, het laat wel op zich wachten
Ha ik had het nog over aanwezig zijn bij tonerider.Heb je al ooit stovers gegeten? Je zou voor minder die smiley gebruiken.
ne hoop friet met stoofvlees is inderdaad niet slechtIk sta niet in voor de mirakels maar ik vind hoop nooit een slecht pad om te volgen.
Hangt er vanaf hoe de avond hier eindigt bij @Tonerider dan kunnen we misschien spreken over een kerstmirakel!Ha ik had het nog over aanwezig zijn bij tonerider.
Das waar.Ik sta niet in voor de mirakels maar ik vind hoop nooit een slecht pad om te volgen.
Ach, is het plan frieten uit de frietpot? Het zou inderdaad een mirakel zijn.Hangt er vanaf hoe de avond hier eindigt bij @Tonerider dan kunnen we misschien spreken over een kerstmirakel!
Als Anyana en stoofvlees voor een gelukkig 2022 kunnen zorgen, dan supporteren we natuurlijk! I can stanne hoop friet met stoofvlees is inderdaad niet slecht

Gewoon zelf stoofvlees maken en frieten gaan afhalen in een goed frituur.Ach, is het plan frieten uit de frietpot? Het zou inderdaad een mirakel zijn.
Stovers iets anders? Ben je toevallig uit de buurt van Pardal toevallig?Stovers is bij ons iets anders dan stoverij. En wie zegt dat ik daar nu niet ben??!!??
Stovers iets anders? Ben je toevallig uit de buurt van Pardal toevallig?
Stover is the leaves and stalks of field crops, such as corn (maize), sorghum or soybean that are commonly left in a field after harvesting the grain.

De eerste link van nestorius zijn post jaja. Op men profiel kan je zien van waar ik ben hé. Of ne keer hoveren over mijn nick.Stovers iets anders? Ben je toevallig uit de buurt van Pardal toevallig?
Amai gij durft op een datingapp zitten terwijl ik hier ben?!ik heb hier op de datingapp net een vlaamse bekende zien passeren... heb haar geliket, stel je voor dat ik een like terug krijgstraks kom ik nog in de boekskes :/
Dat is omdat hij niet op u durft te zitten.Amai gij durft op een datingapp zitten terwijl ik hier ben?!
Ik zal het weer zelf moeten doen dus ...Dat is omdat hij niet op u durft te zitten.
Er niet bij vermelden over welke vlaamse bekende het gaat is een misdaad. Ingeborg? Maggie De Block? De vrouw van Gertje Verhulst?ik heb hier op de datingapp net een vlaamse bekende zien passeren... heb haar geliket, stel je voor dat ik een like terug krijgstraks kom ik nog in de boekskes :/
Vergeet niet, wat je zelf doet doe je meestal beter.Ik zal het weer zelf moeten doen dus ...
Jacky LafonEr niet bij vermelden over welke vlaamse bekende het gaat is een misdaad. Ingeborg? Maggie De Block? De vrouw van Gertje Verhulst?
Ho ho, da’s een grote naam!Jacky Lafon
Ik zal er zelf gaan opzitten!Vergeet niet, wat je zelf doet doe je meestal beter.
Op vlak van Tonerider is initiatief idd moeilijk. Maar als je het goed aanpakt kan je samenwonen met een timeshare in Tenerife voor hij goed en wel doorheeft dat uw stoofvlees uit de diepvries komt.Ik zal het weer zelf moeten doen dus ...