Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of hebt ge er weer een soep van gemaakt?ik ben croque monsieurs aan het maken en ineens riek ik erwtensoep. Zou ik een nieuwe corona variant hebben?
Heb jij een verwijderbare piemel?Hem als in Wannez of zijne zwam er in om te wassen?

Ge moet nie zo stoefen MulanNouweuh... K wil niet TE indiscreet doen maareuhm.... @Wannez wast zich wel degelijk hoor! Meermaals badfotos van hem ontvangen. Met hem erin. Onder water.![]()
Bij mij was hij levend én bij bewustzijn, zal hij dat bij jou ook zijn?Ge moet nie zo stoefen Mulan
Ik wil u ook gerust badfoto's sturen. Met Wannez er in. Onder water.

Foto's van hem als persoon of van zijne zwam als persoon (onder water). Dat was meer wat ik bedoelde.Heb jij een verwijderbare piemel?![]()
Ewel ja, bij Wannez ook. Dus ik kan geen foto van wannez zijn piemel krijgen, zonder wannez erbij.Foto's van hem als persoon of van zijne zwam als persoon (onder water). Dat was meer wat ik bedoelde.
En neen hij staat redelijk vast, soms beweegbaar soms minder.

Mysterieuze keuken, zo veel is zeker.tis eigenlijk simpel, ge maakt croque monsieurs zonder ham, maar dubbele portie kaas. Maar eigenlijk wilt ge ook wel een stukske vlees, dus haalt ge worsten die ge al eens hebt afgebakken uit de diepvries en steekt die in de microgolf en warmt die op. Om dan te vergeten dat je die hebt opgewarmd en dan ruikt uw huis naar die saucissen en denkt ge dat ge erwtensoep riektmaar voor de rest is alles oke met me.
Only one way to find outBij mij was hij levend én bij bewustzijn, zal hij dat bij jou ook zijn?![]()
Nee, bedankt!Only one way to find out

Dat had ik inderdaad door, maar ik zou graag zien hoe ge dat gaat tekenen. Liefst in paintMijn vingers waren aan het bakken en braden hé![]()

Of in Excel, mocht je liefde daar liggen!Dat had ik inderdaad door, maar ik zou graag zien hoe ge dat gaat tekenen. Liefst in paint![]()

Mag ik mee ik heb geen vrienden
@Tonerider zo vraag je dus iemand mee op date van het forumSure, Spiderman in Gent?
Ik weet niet of "ik heb geen vrienden" wel zo'n sexy openingszin is!@Tonerider zo vraag je dus iemand mee op date van het forum

Doorgaans werkt dat wel beter met een andere film. Hoewel, @BG kan dat nog meevallen.@Tonerider zo vraag je dus iemand mee op date van het forum
Er is (bijna) overal een publiek voor!Ik weet niet of "ik heb geen vrienden" wel zo'n sexy openingszin is!![]()
Naar welke film had gij Mulan dan meegenomen?Doorgaans werkt dat wel beter met een andere film. Hoewel, @BG kan dat nog meevallen.
Wij maakten onze eigen filmNaar welke film had gij Mulan dan meegenomen?

Kunnen we hem ergens streamen....Wij maakten onze eigen film![]()
One night in ...Wij maakten onze eigen film![]()