Hoeveel budget is nodig voor die Lint smiley? Asking for a friendHet budget voor emoticons is helaas al opgesoupeerd aan de 9lives smileysMss moeten we na de KOTK nog es een crowdfunding ronde doen daarvoor
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel budget is nodig voor die Lint smiley? Asking for a friendHet budget voor emoticons is helaas al opgesoupeerd aan de 9lives smileysMss moeten we na de KOTK nog es een crowdfunding ronde doen daarvoor
![]()

Kan dat onder dezelfde modaliteiten voor wat betreft @Loser ’s stilzwijgen? Ik heb de indruk dat dit wel motiverend werkt.Het budget voor emoticons is helaas al opgesoupeerd aan de 9lives smileysMss moeten we na de KOTK nog es een crowdfunding ronde doen daarvoor
![]()
QFT!Just b'cauz I can:
@nestorius speciaal voor jou!
Gisteren knobbeltjes ontdekt in de borst, daarnet afspraak bij de huisarts: "amai, gij hebt nog veel klierweefsel, jij kan nog wel borstvoeding geven, mocht je willen!"
Wat verder: "ik ga ook een mammografie voorschrijven, maar doe m niet als de echo duidelijk is. Mammografie doen we doorgaans pas vanaf 40 (verwarring bij mij want ik ben al 40) maar jouw borsten zijn gewoon veel te jong voor jouw leeftijd."
Ik heb dus zelfs medische gronden om tevreden te zijn met mijn boezem
![]()

K heb er vorig weekend weggesmeten en het papier is al opgehaald!wie shopt er hier bij delhaize en spaart ni mee voor die messen van Smeg?
*puppy eyes*

Ik heb een natuurlijke aversie van al wat begint met “smeg” in combinatie met eten.wie shopt er hier bij delhaize en spaart ni mee voor die messen van Smeg?
*puppy eyes*
K heb er vorig weekend weggesmeten en het papier is al opgehaald!![]()
K was ze aan het sparen voor 1 van mijn bazen, aangezien ze me vorige week ferm pissed hebben gemaakt, wou ik ze eerst verbranden, maar da's niet ecologisch...![]()
and it's funny cause he lost his hand
Hier ook aan 't sparen, maar vroeg mij wel af of dat écht kwalitatieve messen zijn?wie shopt er hier bij delhaize en spaart ni mee voor die messen van Smeg?
*puppy eyes*
Hier ook aan 't sparen, maar vroeg mij wel af of dat écht kwalitatieve messen zijn?
Smeg maakt over het algemeen geen brol... ik vermoed dat ze wel best ok zijn.
Ik ga deze namiddag al achter het Santokumes en het broodmes, ik laat je de bevinding weten.
maar over het algemeen zijn het brolmessen, dus geef die zegels maar hier.

Laat zeker weten of het santokumes in orde is want het is enkel dat, dat we willen kopen.

Als we niks anders meer kopen uit dat lijstje, geen probleem!heb je maar 10 zegels voor nodig
de rest *KUCH* mag *KUCH* naar hier hé![]()
Absoluut en een postzegelke kan er voor jou nog wel af!het loopt nog tot 19 januari, ik vermoed dat je nog es boodschappen gaat doen lieve schat? *puppy eyes*

Absoluut en een postzegelke kan er voor jou nog wel af!![]()
Absoluut en een postzegelke kan er voor jou nog wel af!![]()
Volgens mij heeft ze dat al eens ergens zien staan in een hoekje van een foto die ik haar stuurde. Geen dickpic.@Wannez zou zeggen "gij doet ook alles om aan mijn privé adres te komen hé"