Het grote slowchat topic

Door de dt-maffia? 😘
oh-yeah-vector.gif

(Of voorover buigen werkt even hypnotiserend)
Neen, gij kidnappen we op dit moment niet. Hypnotiseren ook niet. Neem uw titel van Man der Mannen en geniet er even van. Wij nemen contact met u op wanneer wij aan uw nummer toekomen. Gelieve niet op andere kidnap verzoeken in te gaan ok verwarring te vermijden. Indien model Tonerider3.0beta niet in gang geraakt, bent u standby.

maar nu zie ik het ineens: dat is een three some: sometime, someday, somewhere. Lap, ik heb elke dag threesomes en ik wist het zelf niet. Lucky guy dat ik ben.

@Lint , voor zijn vaak fronswaardige posts, die verdient me dunkt zijn eigen emoticon.
Ik ben het idee van een Lint-smiley wel genegen.
Er zijn 4 "frown" emoticons, welke zouden we kiezen?
  1. Frown: :frown:
  2. Fowning face with open mouth 😦
  3. Fowning face ☹️
  4. Slightly frowning face 🙁
Of leggen we samen om @coldplayke eentje te laten ontwikkelen, net zoals mijn avatar :love:.

Just b'cauz I can:
😏

@nestorius speciaal voor jou! :eviltongue:

Gisteren knobbeltjes ontdekt in de borst, daarnet afspraak bij de huisarts: "amai, gij hebt nog veel klierweefsel, jij kan nog wel borstvoeding geven, mocht je willen!"
Wat verder: "ik ga ook een mammografie voorschrijven, maar doe m niet als de echo duidelijk is. Mammografie doen we doorgaans pas vanaf 40 (verwarring bij mij want ik ben al 40) maar jouw borsten zijn gewoon veel te jong voor jouw leeftijd."
🤣 Ik heb dus zelfs medische gronden om tevreden te zijn met mijn boezem 🤪

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan