Tonerider
Well-known member
ze hebben hem vandaag net weg gehaald. Ik denk dat ik hier gevolgd word.Of beter nog, ga op de sofa liggen op uw stoep.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze hebben hem vandaag net weg gehaald. Ik denk dat ik hier gevolgd word.Of beter nog, ga op de sofa liggen op uw stoep.
Door de dt-maffia?ze hebben hem vandaag net weg gehaald. Ik denk dat ik hier gevolgd wordt.

Iets met pot en ketel!Door de dt-maffia?![]()
Door de dt-maffia?![]()
Je kon er toch op z'n minst een airfryer van maken en eenIets met pot en ketel!
erbij zetten! 

Dan ga je me toch eerst wat van die rohypnol moeten geven.Je kon er toch op z'n minst een airfryer van maken en eenerbij zetten!
![]()
Neen, gij kidnappen we op dit moment niet. Hypnotiseren ook niet. Neem uw titel van Man der Mannen en geniet er even van. Wij nemen contact met u op wanneer wij aan uw nummer toekomen. Gelieve niet op andere kidnap verzoeken in te gaan ok verwarring te vermijden. Indien model Tonerider3.0beta niet in gang geraakt, bent u standby.(Of voorover buigen werkt even hypnotiserend)
Agreed. This threesome needs to happen.The time for a gentle approach is over.
amai, ne foursome, das helemaal te gek. dit worden de beste feestdagen ooit. tot binnen veertien dagen, gastenJe vergeet nog lonesome
Ik ben het idee van een Lint-smiley wel genegen.@Lint , voor zijn vaak fronswaardige posts, die verdient me dunkt zijn eigen emoticon.

.Ik ben het idee van een Lint-smiley wel genegen.
Er zijn 4 "frown" emoticons, welke zouden we kiezen?
Of leggen we samen om @coldplayke eentje te laten ontwikkelen, net zoals mijn avatar
- Frown:
- Fowning face with open mouth
- Fowning face
- Slightly frowning face
.

Terechte klacht, maar dit zijn de enige 4 smileys die "frown" heten. Die klacht moet je neerleggen bij overlord @Cyberkef.
Al jouw fronsjes hebben niet eens wenkbrauwen!![]()
Ik ben het idee van een Lint-smiley wel genegen.
Er zijn 4 "frown" emoticons, welke zouden we kiezen?
Of leggen we samen om @coldplayke eentje te laten ontwikkelen, net zoals mijn avatar
- Frown:
- Fowning face with open mouth
- Fowning face
- Slightly frowning face
.
=>
Mijn naam is Lint en ik keur deze boodschap goed.
Het budget voor emoticons is helaas al opgesoupeerd aan de 9lives smileysgiet jij deze eventjes in een emoticon
Mss moeten we na de KOTK nog es een crowdfunding ronde doen daarvoor 

Ik heb dus zelfs medische gronden om tevreden te zijn met mijn boezem