Het grote slowchat topic

nee, ik moet echt geen schrik hebben om ergens alleen te belanden als ik met u een date zou hebben. Hoe kom ik er toch bij?
Als jij geen oogcontact durft te maken, gaan mijn ogen idd wél spontaan het landschap rondom gaan bewonderen!
Wanneer de persoon tegenover je jouw aandacht grijpt en niet meer los laat however.... 😍❤️😍❤️

nee, ik moet echt geen schrik hebben om ergens alleen te belanden als ik met u een date zou hebben. Hoe kom ik er toch bij?
Begin nu eens met elke avond en elke ochtend in de spiegel te zeggen ‘ik ben een lekker ding’. Uw frikandellen hebben ook inspiratie aan anderen gegeven dus kunnen we u ook lekker vinden. Als we de kans krijgen.

Als jij geen oogcontact durft te maken, gaan mijn ogen idd wél spontaan het landschap rondom gaan bewonderen!
Wanneer de persoon tegenover je jouw aandacht grijpt en niet meer los laat however.... 😍❤️😍❤️
@Tonerider ik vertaal even:

kjelleke is met zijn 1m75 te klein en ze kijkt erover.

Het enige wat ge moet doen is voor haar gaan staan met iets wat ge uit de airfryer hebt gemaakt.

Waarom moeite doen, fietsroute zoeken vlak aan jouw huis, sturen dat je een bak Duvel hebt staan, een jurkje draagt zonddr legging, foto van jaretelles doorsturen en die komt ècht wel zelf aanbellen hoor! 💪
Was dat niet voor hem dat ik een dikke vijftig kilo te veel woog? Maar ik zal het onthouden voor als ik ooit zes maand in coma gelegen heb.

ja, laat dus maar. mijn ex zei ook dat ik mooi was op 'mijn manier'. ge ziet waar het me gebracht heeft. Ik ga vrijwilligerswerk doen bij organisaties die blinden helpen denk ik en zo iemand daten. Als die nog nooit een gespierd iemand hebben vastgehad kunnen die ook niet vergelijken. Moet ik ook geen schrik hebben dat ze gaat lopen met een knappere vent.

Begin nu eens met elke avond en elke ochtend in de spiegel te zeggen ‘ik ben een lekker ding’. Uw frikandellen hebben ook inspiratie aan anderen gegeven dus kunnen we u ook lekker vinden. Als we de kans krijgen.
overlaatst heb ik nog gezegd dat ik een heet ding was, maar dat was nadat ik kokend water over mijn vingers had gekapt.
@Tonerider ik vertaal even:

kjelleke is met zijn 1m75 te klein en ze kijkt erover.

Het enige wat ge moet doen is voor haar gaan staan met iets wat ge uit de airfryer hebt gemaakt.
u kennende gaat ge met Kay-gell passeren en zet ge die op uw schouders.

ja, laat dus maar. mijn ex zei ook dat ik mooi was op 'mijn manier'. ge ziet waar het me gebracht heeft. Ik ga vrijwilligerswerk doen bij organisaties die blinden helpen denk ik en zo iemand daten. Als die nog nooit een gespierd iemand hebben vastgehad kunnen die ook niet vergelijken. Moet ik ook geen schrik hebben dat ze gaat lopen met een knappere vent.
Uiterlijk is 1 ding, als dat "ik durf met u op straat komen" is, is dat al oké. Maar het is absoluut het innerlijke (humor, intelligentie, relativeringsvermogen,....) die voor de klik zorgen die verder gaat dan mijn Vajeejeej.

Ge moet dat snappen, ik heb twee geluidsdichte tuinhuizen, een grote put in mijn tuin… Ik heb alles voor een pracht van een kidnap. En mijn dokter zegt dat ik een hobby nodig heb.
Gij zijt toch ook van W-VL, zeker? 'k Zal ekik wel rijden. Mijn hobby's zijn ook niet meer wat ze ooit waren. En ben wel ferm benieuwd naar die tuinhuizen.

Buiten kleine mensen dan. Dat zijn hier gemixte signalen, hé.

Ik zie frikadellen, ik vind leuk.

En ik dacht dat ik al een vrij laag zelfbeeld had :unsure: .

@Wannez waarom unsure? Volgens jou had ik zelfs geen oog meer voor de auto's die in het landschap reden! 🤣

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan