@kay-gell verstaat gij daar ook onder dat ze ons wel knap vindt?
Das ook het enige wak daarvan onthouden heb precies.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@kay-gell verstaat gij daar ook onder dat ze ons wel knap vindt?
atten > squattenAls ik het goed voor heb, zijn Myllana en ik ongeveer even groot, we moeten dus -zonder dat het opvalt- 1m90 en +-100kg aan manspersoon geniepig meeslepen. Gelukkig kan ze goed squatten én oefent @Myllana met gewichten!!!!
FTFYNochtans denk ik perso dat Mulan makkelijk moet zijn, ik zou die zeker op date vragen mocht ik in die richting denken.
Kay-gell is te klein, pardal heeft 4 kinderen EN BEIDE ZIJN BEZET!
nee, ik moet echt geen schrik hebben om ergens alleen te belanden als ik met u een date zou hebben. Hoe kom ik er toch bij?Kjell is gewoon een lekker ding, ... een lustobject.![]()
Als jij geen oogcontact durft te maken, gaan mijn ogen idd wél spontaan het landschap rondom gaan bewonderen!nee, ik moet echt geen schrik hebben om ergens alleen te belanden als ik met u een date zou hebben. Hoe kom ik er toch bij?

Begin nu eens met elke avond en elke ochtend in de spiegel te zeggen ‘ik ben een lekker ding’. Uw frikandellen hebben ook inspiratie aan anderen gegeven dus kunnen we u ook lekker vinden. Als we de kans krijgen.nee, ik moet echt geen schrik hebben om ergens alleen te belanden als ik met u een date zou hebben. Hoe kom ik er toch bij?
@Tonerider ik vertaal even:Als jij geen oogcontact durft te maken, gaan mijn ogen idd wél spontaan het landschap rondom gaan bewonderen!
Wanneer de persoon tegenover je jouw aandacht grijpt en niet meer los laat however....![]()
Was dat niet voor hem dat ik een dikke vijftig kilo te veel woog? Maar ik zal het onthouden voor als ik ooit zes maand in coma gelegen heb.Waarom moeite doen, fietsroute zoeken vlak aan jouw huis, sturen dat je een bak Duvel hebt staan, een jurkje draagt zonddr legging, foto van jaretelles doorsturen en die komt ècht wel zelf aanbellen hoor!![]()
ja, laat dus maar. mijn ex zei ook dat ik mooi was op 'mijn manier'. ge ziet waar het me gebracht heeft. Ik ga vrijwilligerswerk doen bij organisaties die blinden helpen denk ik en zo iemand daten. Als die nog nooit een gespierd iemand hebben vastgehad kunnen die ook niet vergelijken. Moet ik ook geen schrik hebben dat ze gaat lopen met een knappere vent.Als jij geen oogcontact durft te maken, gaan mijn ogen idd wél spontaan het landschap rondom gaan bewonderen!
Wanneer de persoon tegenover je jouw aandacht grijpt en niet meer los laat however....![]()
Of ne steak zoals die echt moet gegeten worden:@Tonerider ik vertaal even:
kjelleke is met zijn 1m75 te klein en ze kijkt erover.
Het enige wat ge moet doen is voor haar gaan staan met iets wat ge uit de airfryer hebt gemaakt.
Wat is dan het nut ervan?We hebben dat eens uitgetest, maar dat "volgen" doet eigenlijk helemaal niets - je krijgt nergens extra meldingen van.

@kay-gell blijf maar in uw kot de komende weken.
Als ik mij niet vergis hebben beide ooit gepost dat ze u knap vonden, dus das eerst Rohypnol en dan een chickfight.

overlaatst heb ik nog gezegd dat ik een heet ding was, maar dat was nadat ik kokend water over mijn vingers had gekapt.Begin nu eens met elke avond en elke ochtend in de spiegel te zeggen ‘ik ben een lekker ding’. Uw frikandellen hebben ook inspiratie aan anderen gegeven dus kunnen we u ook lekker vinden. Als we de kans krijgen.
u kennende gaat ge met Kay-gell passeren en zet ge die op uw schouders.@Tonerider ik vertaal even:
Het enige wat ge moet doen is voor haar gaan staan met iets wat ge uit de airfryer hebt gemaakt.
Uiterlijk is 1 ding, als dat "ik durf met u op straat komen" is, is dat al oké. Maar het is absoluut het innerlijke (humor, intelligentie, relativeringsvermogen,....) die voor de klik zorgen die verder gaat dan mijn Vajeejeej.ja, laat dus maar. mijn ex zei ook dat ik mooi was op 'mijn manier'. ge ziet waar het me gebracht heeft. Ik ga vrijwilligerswerk doen bij organisaties die blinden helpen denk ik en zo iemand daten. Als die nog nooit een gespierd iemand hebben vastgehad kunnen die ook niet vergelijken. Moet ik ook geen schrik hebben dat ze gaat lopen met een knappere vent.
Bij voorkeur een garnaal- of goulashkroket.@Tonerider ik vertaal even:
Gij zijt toch ook van W-VL, zeker? 'k Zal ekik wel rijden. Mijn hobby's zijn ook niet meer wat ze ooit waren. En ben wel ferm benieuwd naar die tuinhuizen.Ge moet dat snappen, ik heb twee geluidsdichte tuinhuizen, een grote put in mijn tuin… Ik heb alles voor een pracht van een kidnap. En mijn dokter zegt dat ik een hobby nodig heb.
Buiten kleine mensen dan. Dat zijn hier gemixte signalen, hé.Als jij geen oogcontact durft te maken, gaan mijn ogen idd wél spontaan het landschap rondom gaan bewonderen!
Ik zie frikadellen, ik vind leuk.Begin nu eens met elke avond en elke ochtend in de spiegel te zeggen ‘ik ben een lekker ding’. Uw frikandellen hebben ook inspiratie aan anderen gegeven dus kunnen we u ook lekker vinden. Als we de kans krijgen.
En ik dacht dat ik al een vrij laag zelfbeeld hadja, laat dus maar. mijn ex zei ook dat ik mooi was op 'mijn manier'. ge ziet waar het me gebracht heeft. Ik ga vrijwilligerswerk doen bij organisaties die blinden helpen denk ik en zo iemand daten. Als die nog nooit een gespierd iemand hebben vastgehad kunnen die ook niet vergelijken. Moet ik ook geen schrik hebben dat ze gaat lopen met een knappere vent.
.@Wannez waarom unsure? Volgens jou had ik zelfs geen oog meer voor de auto's die in het landschap reden!Als jij geen oogcontact durft te maken, gaan mijn ogen idd wél spontaan het landschap rondom gaan bewonderen!

Ik had er geen idee van dat dat door mijn toedoen was. Ik veronderstelde dat spookrijden bij jouw rijstijl hoorde.@Wannez waarom unsure? Volgens jou had ik zelfs geen oog meer voor de auto's die in het landschap reden!![]()
Ik ben avontuurlijk maar de kont van Kay-gell in mijn nek is er voor mij toch erover.overlaatst heb ik nog gezegd dat ik een heet ding was, maar dat was nadat ik kokend water over mijn vingers had gekapt.
u kennende gaat ge met Kay-gell passeren en zet ge die op uw schouders.