Kans op witte kerst 2x zo hoog als normaal
Hoeveel was nul maal 2 weeral?![]()
Stopt es met m'n moppen te pikken gvd!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kans op witte kerst 2x zo hoog als normaal
Hoeveel was nul maal 2 weeral?![]()
wel tof dat ge op die foto in uw haar krabt, alsof dat ge het zelf allemaal niet snapt.
misschien moet je eens goeie makenStopt es met m'n moppen te pikken gvd!

wel tof dat ge op die foto in uw haar krabt, alsof dat ge het zelf allemaal niet snapt.
misschien moet je eens goeie maken![]()
Altijd welkom.Ik ben ni slim geboren, ik kan daar ni aan doen.
Subiet kom ik in uw brievenbus kakken hé!
waarom hebt gij eigenlijk wel 2 ll'en in uw voornaam, maar maar 1 s in uw achternaam? Daar hadden er drie kunnen staan?Ik ben ni slim geboren, ik kan daar ni aan doen.
Subiet kom ik in uw brievenbus kakken hé!
waarom hebt gij eigenlijk wel 2 ll'en in uw voornaam, maar maar 1 s in uw achternaam? Daar hadden er drie kunnen staan?
Great minds think alike
Hij zit atm mijn brievenbus vol te schijten.Zo hé...
Ergens vind in het uiterlijk van kaigell niet compatibel met zijn posts (fascinatie/obsessie) over ontlasting.
Kan me moeilijk voorstellen dat iemand met zo'n leuk smoeltje ergens zijn wagen parkeert om dan zijn darm inhoud uit te smeren op een fout geparkeerde wagen.
Nope.
Beter je brievenbus dan je leuk smoeltje he.Hij zit atm mijn brievenbus vol te schijten.
Zo hé...
Ergens vind in het uiterlijk van kaigell niet compatibel met zijn posts (fascinatie/obsessie) over ontlasting.
Kan me moeilijk voorstellen dat iemand met zo'n leuk smoeltje ergens zijn wagen parkeert om dan zijn darm inhoud uit te smeren op een fout geparkeerde wagen.
Nope.

ik ga mijn snoetje hier toch ook eens moeten posten om te zien of ze vinden dat mijn gezicht past bij mijn verhalen. Zwartkijker, asociaal maar grappig en hartverwarmendZo hé...
Nope.
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven.Beter je brievenbus dan je leuk smoeltje he.
ik ga mijn snoetje hier toch ook eens moeten posten om te zien of ze vinden dat mijn gezicht past bij mijn verhalen. Zwartkijker, asociaal maar grappig en hartverwarmend
![]()
hoe ver loopt dat haar bij hun door? just checking facts...Moh, ge zijt een faun ofwa?
Dat verklaart alleszins al de harige benen natuurlijk

moh van een positieve verrassing gesproken.ik ga mijn snoetje hier toch ook eens moeten posten om te zien of ze vinden dat mijn gezicht past bij mijn verhalen. Zwartkijker, asociaal maar grappig en hartverwarmend
![]()
Dat zijn toch vaak de ergste varkens!Zo hé...
Nope.
Ik heb een circulatie dampkap![]()