Oei amaai, ja daar gaat ons dochter van 4 wel opeens van verschieten.Wacht maar tot er kinderen zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei amaai, ja daar gaat ons dochter van 4 wel opeens van verschieten.Wacht maar tot er kinderen zijn.
Meh, got food and sex so![]()
LeugenaarOei amaai, ja daar gaat ons dochter van 4 wel opeens van verschieten.
. Tenzij je het in verleden tijd bedoeld.Jama moet gij uw miserie niet op mij projecteren eh. Ik zou u zelfs bijna zeggen: Duidelijk toxische relatie, get out now.Leugenaar. Tenzij je het in verleden tijd bedoeld.
ik ben niet getrouwdJama moet gij uw miserie niet op mij projecteren eh. Ik zou u zelfs bijna zeggen: Duidelijk toxische relatie, get out now.
Ik snap da!ik ben niet getrouwd
Fjieuw, kan ze makkelijker van je af zijn!ik ben niet getrouwd

Ik vind het wel krom dat net jij commentaar geeft over anderen hun kledingstijlDaarnet in het zwembad een koppel van rond de 35 in matching swimwaer...
specifiek dit motief![]()
SWIMSUIT SWIMMING WOMEN COMIC BOOM
Swimsuit Swimming Women Comic Boom - Turbo - 55% Pbt 45% Poliester (Proresistant)turboswim.com

Je moet er die mental picture bijhalen, het zal wel krokant zijnen het stokbrood is dan nog neens ni krokant.![]()

wel, er zitten stukjes curryworst in mn ei tussen mn stokbroodJe moet er die mental picture bijhalen, het zal wel krokant zijn![]()
![]()

Zo een vers nog beetje warm stokbroodje met choco kan nochtans fantastisch smakenJe moet er die mental picture bijhalen, het zal wel krokant zijn![]()
![]()
Toevallig dezelfde zwemslip ja?Ik vind het wel krom dat net jij commentaar geeft over anderen hun kledingstijl![]()

Blijven proberen Nest, misschien kunt ge ze ooit nog overtuigen.ik ben niet getrouwd
ik geloof dat het eerder omgekeerd isBlijven proberen Nest, misschien kunt ge ze ooit nog overtuigen.
AANRANDING!!!Oei ik geef al mijn dates direct een kus op de wang als begroeting![]()
Maar zonder huwelijk kunt ge ook gene vrijgezelle doenik geloof dat het eerder omgekeerd is

Nog lager dan die van mij, die persoon die geen enkel datingprofiel heeft, zo blijkt!Op basis van het datingtopic mijn profiel opgemaakt
Tonerider
45 maar voelt zich 60, dus don't bother
Uiterlijk: gemiddeld, dus don't bother
Fysieke conditie: onder gemiddeld, dus don't bother
Fysieke gezondheid: onder gemiddelde, dus don't bother
Mentale gezondheid: ne jojo, maar wel ene die veel beneden hangt, dus don't bother
Geen zelfvertrouwen en eeuwige twijfelaar: dus don't bother
Weet niet wat zeggen, dus don't bother
Weet niet of hij mag kussen, dus don't bother
Weet niet hoe het verder moet na een eerste date, dus don't bother
Geen eigendom, dus don't bother
Financieel: don't bother
Humor: droog net zoals mijn huid (behalve mn rug, das een slagveld van littekens van ontplofte puisten) dus don't bother
Haar op mn benen, kont, onderrug en buik, dus don't bother
Geen kinderwens: dus don't bother
Gelooft in vaccins, een bolvormige aarde en andere bewezen shit. In contrast: twijfelt over het bestaan van God. Dus don't bother
Gesteld op rust en wil leven op wandelafstand van water (rivier, meer of zee)
Hoe groot is mn kans op een date?

Nog lagerNog lager dan die van mij, die persoon die geen enkel datingprofiel heeft, zo blijkt!![]()
Damnit. Ik dacht toch 1percent te halen