Die heb ik net ook geopend what the hell?@Bloembak het is een blauw Chimayke vandaag![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heb ik net ook geopend what the hell?@Bloembak het is een blauw Chimayke vandaag![]()
u vraagt wij draaienDe close-up waar hij duwt op die compleet-mishandelde-biefstuk-die-nog-liever-zwart-verkoold-was is nog een pak erger.
NoiceDie heb ik net ook geopend what the hell?
@Général Zantas dan doe ik nog beter imo met de gulden draak brewmaster edition
Ik zou ook de Brewmaster pakken boven de classic, denk ik.@Général Zantas dan doe ik nog beter imo met de gulden draak brewmaster edition
Nopeik heb Maes Pils, mag ik meedoen?
tjaik heb Maes Pis, mag ik meedoen?
En dan u maar afvragen waarom mensen geen fan zijn van nen airfryeren als ik het bier opwarm in de airfryer?

het is inderdaad niet te begrijpen. Maar ja, de mensheid evolueert maar traag he. Ge moest eens weten hoe lang ze er over deden voor ze aanvaarden dat de aarde rond de zon draaide en niet omgekeerd.En dan u maar afvragen waarom mensen geen fan zijn van nen airfryer![]()
Je moet zelfs jaar id-kaart hebben om dat aan je vragen, maar kan online ook.Ik zou voor mijn grootmoeder een herlaadbaar telefoonkaartje willen. Is de Orange/Proximus/Base winkel de enige plaats waar je dit nu nog kan kopen (want die moeten geregistreerd worden, dacht ik?). Omdat de hoeveelheid tijd die ik ga moeten uittrekken voor een bezoek aan een telecom winkel nogal uitgebreid zal moeten zijn.

Ne Westmalle kan ik ook wel smaken.Doe zoals mij en doe beter:
![]()
Face it, gij hebt gewoon niks meer te willen vanaf nu. Voor alles wat gebeurd zal uw vrouw wel toestemming moeten geven.Que? Ik ben al wel even van de dating markt hoor.
Vandaar ook NA dat ze het gelezen heeft natuurlijk![]()
Maar ge krijgt er zoveel van terug zeggen zeDie 2 chocoladekoeken per week wegen niet op tegen de dagelijkse straattaal.

Klopt: grijs haar, stress, ergernis, slaaptekort,..Face it, gij hebt gewoon niks meer te willen vanaf nu. Voor alles wat gebeurd zal uw vrouw wel toestemming moeten geven.
Maar ge krijgt er zoveel van terug zeggen ze![]()
Je vergeet nog wat ze met uw vrouw hebben uitgestokenKlopt: grijs haar, stress, ergernis, slaaptekort,..

Meh, got food and sex soFace it, gij hebt gewoon niks meer te willen vanaf nu. Voor alles wat gebeurd zal uw vrouw wel toestemming moeten geven.

Wacht maar tot er kinderen zijn.Meh, got food and sex so![]()