massiveidiot
Well-known member
Ik moet mij misschien anders uitdrukken. Met de juiste billen kan het mij weinig schelen hoe die legging er uit ziet.Geloof me gerust.. Zij doet het helemaal verkeerd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet mij misschien anders uitdrukken. Met de juiste billen kan het mij weinig schelen hoe die legging er uit ziet.Geloof me gerust.. Zij doet het helemaal verkeerd.
lol, mijn ovengerechten zien er zo uit

Ook als je ze onder een kleedje draagt als volwassen vrouw zoals een 6 jarige?Ik moet mij misschien anders uitdrukken. Met de juiste billen kan het mij weinig schelen hoe die legging er uit ziet.
Je weet het misschien wel.. Alhoewel ik betwijfel dat je ooit kooklessen gehad hebt? Maar blauwe rook is giftig..lol, mijn ovengerechten zien er zo uit
![]()
ik heb er wel het brandalarm mee doen afgaan. blijkbaar moet ge aangekoekte resten wel af en toe eens wegvegen anders creëert dat blauwe rook![]()
De 10?Godverdekke dieje Rochefort hee gesmaakt![]()

Zoiets?Ook als je ze onder een kleedje draagt als volwassen vrouw zoals een 6 jarige?

Het is EXACT zo iets bij mij!Ja... ik heb hier een naam gemaakt voor mijn eigen zie ik.![]()

Neen.Zoiets?
![]()
Ik vind dat niet mis.
NietsNeen.
Het zijn ofwel panty’s, ofwel niets onder een kleedje of rok.
/Endleggingdiscussion
![]()

Ook al verander je je avatar. We gaan je blijven herkennen.Ja... ik heb hier een naam gemaakt voor mijn eigen zie ik.![]()
Ook al is dit de enige universele waarheid, dan nog heb ik zo’n vermoeden dat het niet het einde van de discussie zal blijkenNeen.
/Endleggingdiscussion
![]()

Idd daar kruipt em van naar binnen.ja ze mannen dat wou ik nu echt zien op ne vrijdagavond die foto.
VERRADER!!!Neen.
/Endleggingdiscussion
![]()
En ook de enige die d-r fouten maaktDamn, toevallig ben ik net de enige die wél modaliteitsbesef heeft!![]()

Geen verraders. Zoals ik zei: je gif is uitgewerkt.VERRADER!!!
Na slechts 5u slaap krijgt mijn spell correct idd vrij spel van mij!En ook de enige die d-r fouten maakt![]()