Mulan
Well-known member
Geen verraders. Zoals ik zei: je gif is uitgewerkt.
Don't ya Know that I'm... Toxic?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen verraders. Zoals ik zei: je gif is uitgewerkt.

Nice try. Maar door de weerspiegeling in de lepel weten we wel beter.![]()
![]()
Don't ya Know that I'm... Toxic?![]()
Anderzijds, moraliteitsbesef is mij minstens even vreemd.Dat ken ik niet.
Ik wist niet dat Britney Spears ook lepelfoto's had?Nice try. Maar door de weerspiegeling in de lepel weten we wel beter.

Natuurlijk de 10! En lang genoeg gestaan zodat de schuim al wat meer cremekleur ipv wit isDe 10?
Ben jij mij?
Besta ik dan überhaupt wel?![]()

Britney kan tenminste een legging dragen zoals het hoort.Ik wist niet dat Britney Spears ook lepelfoto's had?
Tepelfoto's leek me meer waarschijnlijk bij haar.![]()

Wij samen voor een betere wereld.Het is EXACT zo iets bij mij!![]()

't Is kwestie van mijn gemoedstoestand op dit forum bij te werken.Ook al verander je je avatar. We gaan je blijven herkennen.
En de gemiste lepelfotoWij samen voor een betere wereld.
Met al die commentaar ben ik nu wel wreed curieus geworden naar uwe klederdracht.
De mysteries blijven opstapelen...En de gemiste lepelfoto
Ik ken het niet. Intuïtief zou ik zeggen nay, maar biedt me gerust een maaltijd van airfryer aan om mij een beeld te geven.
NIET ik herhaal: NIÉTIk ken het niet. Intuïtief zou ik zeggen nay, maar biedt me gerust een maaltijd van airfryer aan om mij een beeld te geven.

Heb daar al uren naar zitten staren, jong. Die kroketjes zien er vree goed uit, maar mijn vlees heb ik toch graag met een klikske goeie boter.
De close-up waar hij duwt op die compleet-mishandelde-biefstuk-die-nog-liever-zwart-verkoold-was is nog een pak erger.
De close-up waar hij duwt op die compleet-mishandelde-biefstuk-die-nog-liever-zwart-verkoold-was is nog een pak erger.
Kun je dat niet gewoon online bestellen?Ik zou voor mijn grootmoeder een herlaadbaar telefoonkaartje willen. Is de Orange/Proximus/Base winkel de enige plaats waar je dit nu nog kan kopen (want die moeten geregistreerd worden, dacht ik?). Omdat de hoeveelheid tijd die ik ga moeten uittrekken voor een bezoek aan een telecom winkel nogal uitgebreid zal moeten zijn.
Ik vind gelijk niks om dat te doen, toch niet bij Orange (heel slechte website).Kun je dat niet gewoon online bestellen?