Squidward
Well-known member
Komt de pool house met een pool boy? Asking for Mrs Tomski.Maar heb mij wel nen dikke Paulaner Weissbier uitgegoten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt de pool house met een pool boy? Asking for Mrs Tomski.Maar heb mij wel nen dikke Paulaner Weissbier uitgegoten.
Komt de pool house met een pool boy? Asking for Mrs Tomski.
*zet trapladder en zoomlens op haar Kerstlijst*Die heeft da ni nodig!
ik zal wel paraderen in mijn speedoke
Omdat Tomski stiekem hoopt dat er snel een nieuwe tes komt?waarom begin ik dat lieke van "I took an arrow to the heart" altijd mee te zingen maar dan met "I took an arrow to the knee" ?
Wait, what?!
Dat klonk bijna als iemand die open minded is?!?
6, hebben Aliens je lichaam over genomen?
@straight_six 
Ja, als jij het bent of Tom of zo, maar toch niet hem?!?
Je gif is uitgewerkt. Sheldon Cooper zegt dat hij ook met mij eens 1 zou willen gaan drinken in zijn vragenvuur. En xAnyana wil met mij naar een onbewoond eiland.Ja, als jij het bent of Tom of zo, maar toch niet hem?!?
I knowIk heb irl vaak touche van het mannelijk geslacht.![]()

We zouden je gewoon gebruiken voor je lekker eten en omdat je een Poolhouse hebt en een zwembad en veel drank. Het is dat of met een paardenvrouw samen zijn.Ik heb irl vaak touche van het mannelijk geslacht.![]()
Ik kon in Aalst een bepaalde jeans winkel niet binnen of de gerant liet alles vallen om mij te helpen om een broek te passen en te keuren, zelfs met mijn vrouw bij.. en die maar lachen met mijn kop.
begrijpelijkik zal wel paraderen in mijn speedoke
er zijn ook wel goede variantenZolang je maar niet aan stupid sexy Flanders moet denken ist allemaal goe!
Niets mis met een legging, toch? Zolang het geen luipaardmotief is. Of blinkt. Of felle kleuren. Of zo'n sportprint. Ja, er zijn wel wat kanttekeningen bij.You're on your own met je leggings!
Geloof me gerust.. Zij doet het helemaal verkeerd.Niets mis met een legging, toch? Zolang het geen luipaardmotief is. Of blinkt. Of felle kleuren. Of zo'n sportprint. Ja, er zijn wel wat kanttekeningen bij.