Tonerider
Well-known member
Zo gaat ge na zes maanden trainen twee keer zo dik zijnDat is een uiting van vastberadenheid, maar nu hoop ik dat er ergens iets lekkers gevestigd is in de buurt van de fitness...![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo gaat ge na zes maanden trainen twee keer zo dik zijnDat is een uiting van vastberadenheid, maar nu hoop ik dat er ergens iets lekkers gevestigd is in de buurt van de fitness...![]()
ALLEMAAL SPIEREN!!!Zo gaat ge na zes maanden trainen twee keer zo dik zijn

Gehakt of gekapt?Gehaktbroodje?
Lol, noALLEMAAL SPIEREN!!!![]()
Ah, in onzen tijd was dat toch ‘tchakaaaaa’? Naast een fitness een smoothie en bowl bar beginnen, goudmijn.Dat is een uiting van vastberadenheid, maar nu hoop ik dat er ergens iets lekkers gevestigd is in de buurt van de fitness...![]()
Laat haar nu eens gemotiveerd blijven, plaaggeest. Mulan kan er maar plezier en deugd van hebben. En als jij straks slipt in de gracht, kan ze jou er uit tillen.Lol, no
Vetjes!Ik heb volgende maandag mijn eerste afspraak bij een nieuwe fitness! Nem!
Vetjes, ga maar weg zodat ik er meer als sexuolotte uit kan zien!![]()
Is dat fatshaming?Vetjes!
Als ze dik is kan ze gewoon in de gracht liggen en kan ik er ook uit.Laat haar nu eens gemotiveerd blijven, plaaggeest. Mulan kan er maar plezier en deugd van hebben. En als jij straks slipt in de gracht, kan ze jou er uit tillen.
Bij tomski eerder Homergewijs kwijlen, zolang het verkleinwoordjes zijn!Is dat fatshaming?
Schatjes van patatjeuhs!Bij tomski eerder Homergewijs kwijlen, zolang het verkleinwoordjes zijn!
Dus er is nog wel motivatie om er op te klimmen? Cool!Als ze dik is kan ze gewoon in de gracht liggen en kan ik er ook uit.
Ben je nu lyrisch bezig over je klokkenspel of hoe moet ik dit kaderen?Schatjes van patatjeuhs!

GehaptGehakt of gekapt?
Waarom zou je zijn klokkespel kaderen?Ben je nu lyrisch bezig over je klokkenspel of hoe moet ik dit kaderen?![]()
Ben je nu lyrisch bezig over je klokkenspel of hoe moet ik dit kaderen?![]()
*yukkieface*Waarom zou je zijn klokkespel kaderen?