Het grote slowchat topic

Omdat ik meestal gegrommel van de vrouw krijg als ik dat zou doen.

Aangezien ik ervan uit gaat dat jij ook tot het vrouwelijk geslacht hoort, was ik dan ook verbaasd dat je dingen in een gang gooit.
eigenlijk zou uw vrouw dat ook doen, moest ze alleen zijn. Maar nu zijt gij er die het doet, dus kan ze grommelen.

Omdat ik meestal gegrommel van de vrouw krijg als ik dat zou doen.

Aangezien ik ervan uit gaat dat jij ook tot het vrouwelijk geslacht hoort, was ik dan ook verbaasd dat je dingen in een gang gooit.
Er staan momenteel 3 fietsen, 2 schoenenrekken, enkele dozen spullen die nog niet op de zolder zijn geraakt en er ligt 40kg Mechelaar op de traploper te krabben als ik gaan werken ben (anders krabt hij in mijn zetel dus vliegt ie daar), laat de gang de gang maar zijn (fietsen zijn goeie kapstokken voor die hoezen!) Als de leefruimte er maar niet-vuil bij ligt! 🤷🏼😁

Er staan momenteel 3 fietsen, 2 schoenenrekken, enkele dozen spullen die nog niet op de zolder zijn geraakt en er ligt 40kg Mechelaar op de traploper te krabben als ik gaan werken ben (anders krabt hij in mijn zetel dus vliegt ie daar), laat de gang de gang maar zijn (fietsen zijn goeie kapstokken voor die hoezen!) Als de leefruimte er maar niet-vuil bij ligt! 🤷🏼😁
3 fietsen en ge zijt met 2? Of is @straight_six weer in de vlaamse ardennen aan het rondtoeren? :unsure:

:drool:

6Gpiq7R.jpeg

De cijfers op de weegschaal gaan weer de verkeerde richting uit dus heb ik hier gisteren het overlegcomité samen geroepen.
De cijfers moeten naar beneden! Ik werd weer beschuldigd van met meerdere personen tegelijk op het toestel te staan.

Volgende zaken zijn beslist :
- Volledige sluiting vd snoepkast.
- Een avondklok vanaf 19.00 voor het openen van de frigo.
- Geen bubbels!
- Enkel sporten buitenhuis.
- 1.5m afstand van crème, chocola, chips, frietjes, burger king, macdo en quick

Op 24-12 komt het comité weer samen voor eventuele versoepelingen als tegen dan een daling naar gezonde streefgewichtcijfers is tot stand gekomen zijn....

De cijfers op de weegschaal gaan weer de verkeerde richting uit dus heb ik hier gisteren het overlegcomité samen geroepen.
De cijfers moeten naar beneden! Ik werd weer beschuldigd van met meerdere personen tegelijk op het toestel te staan.

- Geen bubbels!

Op 24-12 komt het comité weer samen voor eventuele versoepelingen als tegen dan een daling naar gezonde streefgewichtcijfers is tot stand gekomen zijn....
Chance dat er in wijn geen bubbels zitten dan.

Was net dat artikel aan het lezen van die Sexuolotte dingske da ze gefatshamed werd. En die heeft dan wa reacties gedeeld met de namen zichtbaar. Ben die eerste es gaan bekijken, profielfoto: 4 vette padden die zich zitten vol te schranzen, en dat geeft commentaar dat iemand op tv wa rond gebouwd is :lol:

Was net dat artikel aan het lezen van die Sexuolotte dingske da ze gefatshamed werd. En die heeft dan wa reacties gedeeld met de namen zichtbaar. Ben die eerste es gaan bekijken, profielfoto: 4 vette padden die zich zitten vol te schranzen, en dat geeft commentaar dat iemand op tv wa rond gebouwd is :laugh:
@straight_six , was het amusant?

- Geen bubbels!

Ik heb volgende maandag mijn eerste afspraak bij een nieuwe fitness! Nem!
Vetjes, ga maar weg zodat ik er meer als sexuolotte uit kan zien! 😇😁

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan