Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes. Vorig weekend al uitgetest en de kater was even goed de zondag!Ontdekking, misschien interessant voor creaturen als @straight_six en @Wannez als ge op tijd begint is elf uur geen super slecht einduur voor cafés.
Ik heb nog nooit verschil gemerkt eigenlijk tussen de verschillende die ik al heb gehad.iemand die weet of die anti vorst dekens voor de voorruit van den action waar voor hun geld zijn (en veilig om op de auto te leggen naar krassen toe?)

duurt dan wel een kwartier eer ge die hebt afgehaald en opgevouwenIk heb nog nooit verschil gemerkt eigenlijk tussen de verschillende die ik al heb gehad.
Bij zware vorst raad ik wel zo een autohoes aan, scheelt vlot een kwartier aan krabben van buiten én binnen.![]()

Afhalen, snel in je gang gooien zodat die kan ontdooien en opvouwen is voor "ooit eens"duurt dan wel een kwartier eer ge die hebt afgehaald en opgevouwen![]()

das nog een idee. ik kan het in de gemeenschappelijke garage over mijn moto smijten, dan dient ie toch nog voor iets.Afhalen, snel in je gang gooien zodat die kan ontdooien en opvouwen is voor "ooit eens"![]()
Ik ben er binnen een uurtjeBrioche hamburgerbuns aant maken. Straks een angus burgerken bakken.

Is uwe gang dan niet nat?Afhalen, snel in je gang gooien zodat die kan ontdooien en opvouwen is voor "ooit eens"![]()
zulke vragen stel je toch niet aan een dame?Is uwe gang dan niet nat?
Een dame gooit niets in haar gangzulke vragen stel je toch niet aan een dame?
Ik heb een Mechelaar en een kleuter wiens ideale herfstactiviteit bestaat uit plassen springen.Is uwe gang dan niet nat?

Dat hoor ik hier wekelijks wanneer ik weer eens alles netjes wil hebbenNewsflash: in een huis mag geleefd worden!![]()

I raise uwe Mechelaar en kleuter met 1 peuter, 2 kleuters, 1 lagere school kind, 2 konijnen en 1 vrouw die leven.Ik heb een Mechelaar en een kleuter wiens ideale herfstactiviteit bestaat uit plassen springen.
Like I care! Mijn gang ziet er enkel proper uit de 2u nadat die gedweild is.
Newsflash: in een huis mag geleefd worden!![]()
I raise you alle with myself.I raise uwe Mechelaar en kleuter met 1 peuter, 2 kleuters, 1 lagere school kind, 2 konijnen en 1 vrouw die leven.
Ik ben al blij als ik een stuk vloer kan vinden in mijn gang.
Waarom stelde je dan die vraag in de eerste plaats?!?!I raise uwe Mechelaar en kleuter met 1 peuter, 2 kleuters, 1 lagere school kind, 2 konijnen en 1 vrouw die leven.
Ik ben al blij als ik een stuk vloer kan vinden in mijn gang.
Omdat ik meestal gegrommel van de vrouw krijg als ik dat zou doen.Waarom stelde je dan die vraag in de eerste plaats?!?!