Zolang ge niet spookrijdt, valt het allemaal reuze meeEn belachelijk maken doet ieder mens sowieso al eens tijdens eerste afspraakjes (ik kan onmogelijk de enige zijn).

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang ge niet spookrijdt, valt het allemaal reuze meeEn belachelijk maken doet ieder mens sowieso al eens tijdens eerste afspraakjes (ik kan onmogelijk de enige zijn).

Was ze zo lelijk?Zolang ge niet spookrijdt, valt het allemaal reuze mee![]()
Gelukkig is dat minder een afknapper dan de dt-regels niet kennen!Zolang ge niet spookrijdt, valt het allemaal reuze mee![]()

What if both?Gelukkig is dat minder een afknapper dan de dt-regels niet kennen!![]()

Now you're just making up shit!What if both?![]()

Dat staat daar los van, je andere kwaliteiten compenseren datNow you're just making up shit!
Want daarna wou je probleemloos nog afkomen!![]()
. Maar I wasn’t making up shit 
Dan is het geen afknapper maar een werkpuntje.Dat staat daar los van, je andere kwaliteiten compenseren dat. Maar I wasn’t making up shit
![]()

is dat een manier om aan te geven dat ge de verkeerde ingang (of uitgang) genomen hebt of?Zolang ge niet spookrijdt, valt het allemaal reuze mee![]()
Of kritiek op mijn rijstijl.is dat een manier om aan te geven dat ge de verkeerde ingang (of uitgang) genomen hebt of?

awel das wat ik ook zeg.Of kritiek op mijn rijstijl.![]()
Ingang en uitgang verwisselen is doorgaans een mannenzaak.awel das wat ik ook zeg.

eigenlijk is het altijd een beetje kromIngang en uitgang verwisselen is doorgaans een mannenzaak.
Maar van het rechte pad afwijken is... Geslachtsloos!![]()
lijkt me een beetje overdreven reactie voor het verwisselen van de in en uitgangIk zou de volgende keer de nummerplaat wel doorgeven aan de politie. Is het niks zoveel te beter, maar moesten er binnenkort inbraken zijn dan hebben ze toch iets..
Stay home, bro, you drunk!Ik zou de volgende keer de nummerplaat wel doorgeven aan de politie. Is het niks zoveel te beter, maar moesten er binnenkort inbraken zijn dan hebben ze toch iets..
Welcome to the dark side... Of getting old!Wtf..![]()

Dat posts verplaatsen begint nu toch wat uit de hand te lopenWtf..![]()

Ja dat is de kaart die ik van plan was om te trekken.Dat posts verplaatsen begint nu toch wat uit de hand te lopen![]()
Meestal krijgde gewoon een mep.lijkt me een beetje overdreven reactie voor het verwisselen van de in en uitgang