Mulan
Well-known member
Jij had toch ook al tinitus?niets zo makkelijk als een kind dat heel de dag in een hoekske zit te wenen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij had toch ook al tinitus?niets zo makkelijk als een kind dat heel de dag in een hoekske zit te wenen.
niet als ge een goede ANC koptelefoon hebtHuilkinderen zijn vermoeiend
Ken je het concept emotionele verwaarlozing? Iets zegt me van wel...niet als ge een goede ANC koptelefoon hebt

Hij is er de uitvinder van.Ken je het concept emotionele verwaarlozing? Iets zegt me van wel...![]()
Technisch gezien zijn ouders.Hij is er de uitvinder van.
dat is gelukkig na een paar weken weg gegaan. Toch 1 kwaal die maar van korte duur wasJij had toch ook al tinitus?
mijn vader was de uitvinder daarvan.Ken je het concept emotionele verwaarlozing? Iets zegt me van wel...![]()
Jij zou mijn kinderen fantastisch vinden, vooral de oudste heeft nu al een prachtige aanleg voor het morbide. #proudmomMaar ik verwaarloos hen toch niet? Ik cultiveer juist de emotie. Let the darkness grow, my child
Dat gaat ne 50 zijn.Kent hier iemand iets van kledingmaten?
Ik ken eigenlijk alleen mijn jeansmaat van buiten, andere kleren is vaak medium of large afhankelijk van het merk.
Maar nu zou ik online een nieuwe werkbroek willen bestellen maar maten zijn 50-56
met wat komt dat overeen van jeansmaat 33-34 ?
‘t Is de andere, ge weet wel, die zonder leggingsZie ze is al terug wakker Wannez dus t zal wel meegevallen zijn.

doe maar voor t uitkiezen zegt hem.‘t Is de andere, ge weet wel, die zonder leggings![]()

Not cool man, not cool.
Toegangsexamen moeten doen of zo?Jawadde, wat een rollecoaster om in dit topic te proberen te geraken.![]()

't Is niks, een Duveltje (of 5) of Rochefort of euh pakt 2/3 en we klappen er ni meer over!sorry schat
't Is niks, een Duveltje (of 5) of Rochefort of euh pakt 2/3 en we klappen er ni meer over!