Het grote slowchat topic

Les op de PXL in het avondonderwijs. Ramen en deuren open dus niet te harden van de koude, geen online onderwijs voor dit vak dus geen kans om thuis te blijven voorlopig. Stom mondmasker nog eens 4u lang op moeten zetten nadat ik het al 8u op het werk heb moeten opzetten. Vreselijk gewoon.
Misschien ben ik mis, maar ik dacht dat jij al een diploma rechten had? Wat studeer je bij in avondonderwijs? :)

Misschien ben ik mis, maar ik dacht dat jij al een diploma rechten had? Wat studeer je bij in avondonderwijs? :)
Mijn zus heeft een diploma rechten :p Ik heb men diploma nooit afgemaakt dus ben mezelf nu maar aan het forceren om toch maar die bachelor te halen. Haat het ongelofelijk, maar probeer op lange termijn te denken zeker.

Mijn vrouw is voor het eerst in slaap gevallen in de zetel. Ik heb hier al vaak gelezen dat dat een gevaarlijke situatie is.

Wat doe ik best?

1. Laten slapen?
2. Wakker maken?
3. Er is geen juiste optie, fucked anyhow..

Mijn vrouw is voor het eerst in slaap gevallen in de zetel. Ik heb hier al vaak gelezen dat dat een gevaarlijke situatie is.

Wat doe ik best?

1. Laten slapen?
2. Wakker maken?

Ergens lawaai maken zodat ze wakker wordt. Bv. door het afwasmachine uit te laden of op te ruimen.

Wat doe ik best?

1. Laten slapen?
2. Wakker maken?
Tapijt uitrollen, vrouw erin, tapijt terug oprollen, bos uitkiezen. Nooit nog fucked any which way.

Dat is wel een strak plan. En zo scoor ik zelfs nog punten. 👌

Ik heb al veel geprobeerd, maar dit bleef altijd de beste.
"oh lieveke, sorry, heb ik u wakker gemaakt? Ik wou nog rap wat opruimen voor ik bed in kroop. Nu dat je wakker bent kan je misschien in bed verder slapen?"
Nooit nog problemen.

Uiteindelijk is ze wakker geworden en in zombie modus in halve looppas naar haar bed gelopen.
Ik heb als een standbeeld blijven zitten om zeker te zijn.

Mijn vrouw belde juist en zette haar daarvoor aan de kant met haar 4 pinkers. Terwijl ze belde begon er plots een halve gare haar wiel af te doen en een reservewiel op te leggen. :unsure:

Ze kon hem niet goed beschrijven buiten dat hij er onbetrouwbaar uit zag, maar de passagier was ros en had dikke borsten

Mijn vrouw belde juist en zette haar daarvoor aan de kant met haar 4 pinkers. Terwijl ze belde begon er plots een halve gare haar wiel af te doen en een reservewiel op te leggen. :unsure:

Ze kon hem niet goed beschrijven buiten dat hij er onbetrouwbaar uit zag, maar de passagier was ros en had dikke borsten
Vraag haar eens of de vrouw er zo uit zag? https://www.beyondgaming.be/attachments/5968/

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan