Was dat eigenlijk in slowchat? Ik weet het zelf niet meer.Hij heeft toch wel al gezegd dat de rest (exclusief legging natuurlijk) ook zijn goedkeuring draagt.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was dat eigenlijk in slowchat? Ik weet het zelf niet meer.Hij heeft toch wel al gezegd dat de rest (exclusief legging natuurlijk) ook zijn goedkeuring draagt.![]()
Waarschijnlijk in zwamWas dat eigenlijk in slowchat? Ik weet het zelf niet meer.
Dat de leggings geen goedkeuring krijgen was in eender welke chat hoor!Was dat eigenlijk in slowchat? Ik weet het zelf niet meer.

Klopt, daar heb ik geen verstand voor nodig, dat gebeurt op instinctDat de leggings geen goedkeuring krijgen was in eender welke chat hoor!![]()

Als ik een grote boodschap doe en m'n prestatie bekijk, draagt dat soms ook m'n goedkeuring, maar echt mooi wordt het nooitHij heeft toch wel al gezegd dat de rest (exclusief legging natuurlijk) ook zijn goedkeuring draagt.![]()
Ik wist niet dat @Wannez zo wanhopig is.Hij heeft toch wel al gezegd dat de rest (exclusief legging natuurlijk) ook zijn goedkeuring draagt.![]()
Niet liegen hèIk wist niet dat @Wannez zo wanhopig is.
Nee? Gewoon (qua antilichamen) dicht bij een varken.
Hij heeft toch wel al gezegd dat de rest (exclusief legging natuurlijk) ook zijn goedkeuring draagt.![]()
Ofwel ben je gewoon van niks viesNiet liegen hè
Dat sowieso!Ofwel ben je gewoon van niks vies
Euh.. thx.. : unsure:Dat sowieso!
toch maar de link is opengedaan, ballen scheren met de trektechniek hehehehehe.En ondertussen zien ze hun balhaar gewoon grijs worden nu!
maar dat MOET niet per se hoor! https://www.balzy.nl/blogs/grooming/ballen-scheren-voor-beginners
Zou je intussen al terug kunnen en mogen met de auto rijden?toch maar de link is opengedaan, ballen scheren met de trektechniek hehehehehe.
Nog steeds trots maar nu slechts nog op de meeste hier verder.
Kunnen ongetwijfeld, mogen ongetwijfeld niet. Dus zegt maar waar moet ik u oppikken?Zou je intussen al terug kunnen en mogen met de auto rijden?
Dat typeert een meer dan geslaagde avond/nacht. Puik!Kunnen ongetwijfeld, mogen ongetwijfeld niet. Dus zegt maar waar moet ik u oppikken?
neenee ik heb géén plannen vandaag, ik wist dat die plannen van gisteren anders vandaag wel is een stevig obstakel zouden kunnen gevormd hebben.

Zelfs niet, want ik was bob!Was het ook een zatte droom?
Wtf is dat hier..Zelfs niet, want ik was bob!
Sorry, ik had gedronken en dan zegt een mens wel al eens domme dingen.Wtf is dat hier..
@Lt. ZweedVoet kijkt op zaterdag naar k2 zoekt k3
@Wannez is bob
@Tonerider kookt
@Tha_nOn is leuk aan het worden.
@nestorius die iets positiefs zei over flikken.
Straks begint @Tomski nog de airfryer te gebruiken en @kay-gell een dadbody te krijgen.
En @straight_six die de pedalen lijkt te verliezen!Wtf is dat hier..
@Lt. ZweedVoet kijkt op zaterdag naar k2 zoekt k3
@Wannez is bob
@Tonerider kookt
@Tha_nOn is leuk aan het worden.
@nestorius die iets positiefs zei over flikken.
Straks begint @Tomski nog de airfryer te gebruiken en @kay-gell een dadbody te krijgen.

Bij jou volstaan gewone excuses nog, maar er zijn er die meer uit hun pijp gaan mogen komen.Sorry, ik had gedronken en dan zegt een mens wel al eens domme dingen.