Mulan
Well-known member
Zou jij foto's (zedige en onzedige) toevertrouwen aan straight?Elaboreer pls...
Ik niet.

986 dagen lang commentaar op uw gat dat te dik is, een tandje dat te scheef staat, een kreuk van een bloesje die niet goed valt,...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou jij foto's (zedige en onzedige) toevertrouwen aan straight?Elaboreer pls...

Bros before hoes!Sommige mensen zijn wél te vertrouwen... Andere dan weer niet!![]()
Hij heeft wél een dochter én hij ziet haar graag, dat maakt hem vrouwvriendelijker dan jij!Bros before hoes!
Dat is juist eerlijk zijn. Zou ook maar belachelijk zijn moest je rond lopen zelfverzekerd met het hoofd omhoog met een air van "ik ben knap" omdat mensen je voorgelogen hebben.Zou jij foto's (zedige en onzedige) toevertrouwen aan straight?
Ik niet.
986 dagen lang commentaar op uw gat dat te dik is, een tandje dat te scheef staat, een kreuk van een bloesje die niet goed valt,...![]()
Ik ben ook ter beschikking, moest er gekeurd moeten worden (vrouwtjes).
Dan laat ik met veel plezier weten als je in stukjes in mijne diepvriezer zou belanden of niet.

Ik zie sommige dochters (binnen het wettelijke) ook graag en het zijn dan nog niet mijn eigen. Dus ben in nog vrouwvriendelijkerHij heeft wél een dochter én hij ziet haar graag, dat maakt hem vrouwvriendelijker dan jij!
MiauwkesDe vrouwtjes, vrau'kes, venten, ventjes, vralies, ... veel succes op Tinder![]()
Zijt gij nu weer de tour aan het opgaan om vrouwen uit te maken voor varkens?
Mijn schoon, klein neuzeke zo beledigen!Zijt gij nu weer de tour aan het opgaan om vrouwen uit te maken voor varkens?

Ik ni, de Wannes, hebt ge die foto al fatsoenlijk bekeken?Mijn schoon, klein neuzeke zo beledigen!![]()

Ik heb dat met prince aaaaaaaali fabulous he ali ababwaaaaa!Mulan is eigenlijk de enigste disneyfilm die ik nooit gezien heb.
Wel altijd een crush gehad op jasmin van aladdin. Those eyes
Ik ken a whole new world nog steeds volledig uit men hoofd.

Damn, wat een schande.Mulan is eigenlijk de enigste disneyfilm die ik nooit gezien heb.
Wel altijd een crush gehad op jasmin van aladdin. Those eyes
Ik ken a whole new world nog steeds volledig uit men hoofd.

Aladdin is eigenlijk een meesterwerk.Ik heb dat met prince aaaaaaaali fabulous he ali ababwaaaaa!
Robin williams
Edit: mulan ook nog nooit gezien, de enige ook denk ik.

Yes I do!Zijt gij nu weer de tour aan het opgaan om vrouwen uit te maken voor varkens?
Van welke film is da? Mulan?Damn, wat een schande.
![]()
Maarja, gij gaat hem niet snappen natuurlijk.![]()

Ha, ging al Taxi Dermist bellen.Kom, movienight en verplicht Mulan opzetten.
De film he.![]()
Ik was al aan het zoeken naar de dichtstbijzijnde taxidermist.Kom, movienight en verplicht Mulan opzetten.
De film he.![]()