Mulan
Well-known member
Ik heb m niet doorgelinkt en zeker niet +30x open gekliktNeen, ik lieg niet...
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb m niet doorgelinkt en zeker niet +30x open gekliktNeen, ik lieg niet...
![]()

Helaas niet, maar als het mag van u kan ze het op discord wel delen met de vrouwen :vDat gebeurt er dus wanneer ge in vertrouwen een foto stuurt aan een vrouw, ik vermoed dat de foto meteen is doorgestuurd geweest naar - tig andere BG vrouwelijke juryleden, want ineens kreeg mijn imgur wel een massa views op die foto in vergelijking met mijn andere foto's ... (ja ge kunt da zien en volgen)
Let de keuring begin...!!!
31 views en counting
Welk kanaal is dat dan? De BGVVB??Helaas niet, maar als het mag van u kan ze het op discord wel delen met de vrouwen :v
Kweeni zuh, plak daar ne psycho killer face op en de vrouwtjes vallen in zwijmOh dear god
.Tis een beetje zoals het fotoketting topic maar dan met foto’s van ventenWelk kanaal is dat dan? De BGVVB??
(Beyond, Gaming, Vrouwelijke, Vleeskeurders, Bond)

Kweeni zuh, plak daar ne psycho killer face op en de vrouwtjes vallen in zwijm.

Je weet toch wel, telkens als je erop klikt om het aantal views te bekijken, dat de teller stijgt hè44 views, oh my, de internauten doen hun best

Ik doe refresh, maar ook ni alle 5 seconden, en de eigenaar van imgur account telt niet meeJe weet toch wel, telkens als je erop klikt om het aantal views te bekijken, dat de teller stijgt hè![]()
Nu komt er een klik van mij bij om te controleren wat je zegtIk doe refresh, maar ook ni alle 5 seconden, en de eigenaar van imgur account telt niet mee

Goei marchandise verkoopt zijn eigenKweeni zuh, plak daar ne psycho killer face op en de vrouwtjes vallen in zwijm.
Ik stel vast dat jullie vertrouwensissues hebben. Toch best aan werken om jullie basis te verstevigen.Nu komt er een klik van mij bij om te controleren wat je zegt![]()
Ik denk het niet, ik zweer u dat het nu op 69 staat, over zulke dingen ben ik echt serieus![]()
Screenshot-2021-11-24-11-28-44-33-40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12 hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-2021-11-24-11-28-44-33-40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12 gehost op ImgBBibb.co
FAKE NEWS!