Het grote slowchat topic

dan ben je positief ingesteld. Ik zou denken dat ze toch nog iets interessant wil zien.
7b927487690b969ef365c70b9ab093a2.gif

Jama ik zag postcount van 3 en herinnerde me nog wat een fragiel vogeltje ik toen was!

:unsure:
Feiten > verhalen

Ik heb speciaal es gekeken zodat we u kunnen ontmaskeren als de gevaarlijke leugenaar die ge zijt:
  • Post 1 en 2 was inderdaad niks speciaals
  • Post 3 ging al direct over een marginale gabber vriendin van u, die blijkbaar op uw werk (EN DOOR U) in staat wordt geacht om een team te leiden
  • Ten tijde van post 4 probeerde ge het nog te verbergen
  • Maar post 5 waart ge al goed ingeburgerd op BG, want ge vliegt al direct in het stoeffen over hoeveel ge verdient en uw huis
  • Post 6-7-8 was dan al flirten met Mulan + uw gat (= advanced BG + DE GODGANSE REDEN WAAROM DIT TOPIC OOIT IS ONTSTAAN)
  • En tegen post 9 (met wat uit de context te trekken gaat die zelfs over Mulan) en 12 voelde ge u al helemaal BGer, want toen ging het gewoon over kak

Nee hoor, not fooling anyone, gij waart direct geïntegreerd hier !

Da’s nu een collega van mij :) Ik werk er af en toe mee samen en vind haar zeer capabel. Ze leidt nu een team van ~ 10 personen.

gezamenlijk netto inkomen: 3500
Duurtijd lening: (hoeveel jaar) hypothecair krediet op 25 jaar (woonbonus) en mandaat op 20 jaar
Vaste/Variabele lening: vast
maandelijks aflossing (bedrag): 550 voor stuk op 25 jaar en 940 voor stuk op 20 jaar dus bijna 1500.
Leeftijd einde aflossing: (welke leeftijd hebt u, als je u lening volledig hebt betaald): 55
Extra info: gescheiden; bij aanvang van dat proces was ik bij bank gaan horen of ik de lening kon overnemen (mits uitkoop). Dat was voor hen geen probleem en die man gaf aan dat ik nog een hoge rentevoet had en ik daar eens voor moest terugkomen eens alles op mijn naam stond. Hun verbeterd voorstel uitgespeeld met een andere bank en uiteindelijk geland op ~ 1500 ipv ~ 1700/maand voor dezelfde duurtijd.

Ooh grof! *kruip terug in mijn hoekje* 🤪

My best angle passeert de Facebook filter niet 😞😆

Touché! Maar ik lieg niet op mijn profiel 😇

Om dit te vermijden, legde ik ze bij het verversen altijd met de vuile pamper op de nieuwe pamper. Dan vuile pamper losmaken en uitdoen met de beentjes goed omhoog (zodat je de poep kan afkuisen zonder de nieuwe pamper vuil te maken). Als ze tijdens deze operatie kaka moeten doen, ligt dat gewoon in de nieuwe pamper en niet in je handen 🤓

Hahah ik vrees nu al voor de gevolgen straks op toilet, ik wil het niet weten wat dat met 4 kg zou zijn 🤪

Feiten > verhalen

Ik heb speciaal es gekeken zodat we u kunnen ontmaskeren als de gevaarlijke leugenaar die ge zijt:
  • Post 3 ging al direct over een marginale gabber vriendin van u, die blijkbaar op uw werk (EN DOOR U) in staat wordt geacht om een team te leiden
  • Maar post 5 waart ge al goed ingeburgerd op BG, want ge vliegt al direct in het stoeffen over hoeveel ge verdient en uw huis
  • Post 6-7-8 was dan al flirten met Mulan (= advanced BG + DE GODGANSE REDEN WAAROM DIT TOPIC OOIT IS ONTSTAAN)
  • En tegen post 9 en 12 voelde ge u al helemaal BGer, want toen ging het gewoon over kak

Mannekes da’s hier slowchat hè, niet te serieus :unsure:

Haha kudos voor het opzoekwerk 👌😘

Feiten > verhalen

• Post 6-7-8 was dan al flirten met Mulan + uw gat (= advanced BG + DE GODGANSE REDEN WAAROM DIT TOPIC OOIT IS ONTSTAAN)
  • En tegen post 9 (met wat uit de context te trekken gaat die zelfs over Mulan) en 12 voelde ge u al helemaal BGer, want toen ging het gewoon over kak

giphy.gif

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan