Het grote slowchat topic

@arevee wanneer heb je nog eens zo’n dag waarop je (uit verveling?) zomaar wat post en reageert? Ik vond dat vermakelijk 🤓
zelden tot nooit natuurlijk, tis momenteel veel te gezellig met het bier en rechte zes leven het koninkrijk. Net als hij heb ik zoveel verlof dat ik tijdens t werk meestal bezig ben met hoe men verlof juist in te plannen.

tis waar ik weet dat Mulan tegen een stootje kan in tegenstelling tot koud plakke dat is eerder het ik slaag hem Knock out en trap nog is na om zeker te zijn type.
Een mod dissen kan wel leiden tot een digitaal pak slaag (en een ban) dus... Bedankt voor het compliment, mister YOLO!

Maar toch weer zagen he.
Er lopen hier grotere zagen rond dan mij, van het ander geslacht (zonder namen te noemen, maar ik kom probleemloos aan een top 3 dus kan jij dat vast ook) waardoor ik het discriminatie vind op basis van geslacht om vrouwen "Typische zagen" te noemen, dat doet afbreuk op die mannen hun miskende "talent"

Er lopen hier grotere zagen rond dan mij, van het ander geslacht (zonder namen te noemen, maar ik kom probleemloos aan een top 3 dus kan jij dat vast ook) waardoor ik het discriminatie vind op basis van geslacht om vrouwen "Typische zagen" te noemen, dat doet afbreuk op die mannen hun miskende "talent"
Altijd gelijk willen hebben en doordrammen. Typisch weer een vrouw.

Mac is gewoon soms Beyond Control
Al die forumoorlogen hier anders ... foert
Mensen zijn wie ze zijn, en irl vang je zo veel meer op dan tussen de lijnen op een forum. Tussen de lakens bvb :unsure:

Mac is gewoon soms Beyond Control
Al die forumoorlogen hier anders ... foert
Mensen zijn wie ze zijn, en irl vang je zo veel meer op dan tussen de lijnen op een forum. Tussen de lakens bvb :unsure:
Dus we zijn nu van @arevee moet shit posten => @arevee shitpost => vrouwen clichés => mac => transgenders => SOAs gegaan?

giphy-6.gif

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan