Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je nu elk aan een kant van de rivier begint, heb je nog de anoniem van online een beetje - mits appjes want in stilte is ook niks - en voor je het weet is het water niet te diep meer! (Ik wil in de suite lopen)
Ik in het verschaald bier zitten tijdens de Marie-LouiseAls je nu elk aan een kant van de rivier begint, heb je nog de anoniem van online een beetje - mits appjes want in stilte is ook niks - en voor je het weet is het water niet te diep meer! (Ik wil in de suite lopen)

Toch beter dan als een leeuw in een kooi zitten met zeven anjers?Ik in het verschaald bier zitten tijdens de Marie-Louise![]()
Op dat uur kan dat allemaal!Toch beter dan als een leeuw in een kooi zitten met zeven anjers?
Ach geef dat wat tijd en boterhammen en jullie draaien wel bij.Dan gaan jullie toch dat feestje moeten organiseren, want geen van beide wil nog ooit trouwen!
Ik zou dat absoluut geweldig vinden als dat mijne kleine was. Mijn vrouw zou dan weer lastig zijn (op mij omdat ik tassen en kalenders laat maken met die foto)Op de Eerste Communiefoto’s van de school staat maar 1 kind met een peace sign en zijn tong uit… … … … …
de suite, das een rivier die ik niet weet zijn.Als je nu elk aan een kant van de rivier begint, heb je nog de anoniem van online een beetje - mits appjes want in stilte is ook niks - en voor je het weet is het water niet te diep meer! (Ik wil in de suite lopen)
Of the Moon River, de Yellow River, dieje van de 2 koningskinderen,… rivieren genoeg. Om de vier struiken een BGer gelijk in Cyrano. Mits deze (kleine) ingrepen komt dat zeker goed.de suite, das een rivier die ik niet weet zijn.
Hij is van 31 maart, net als Angus Young. Als je ooit zou geloven dat een geboortedatum gelijkenissen meebrengt, ik heb een tekstboek voorbeeld.Ik zou dat absoluut geweldig vinden als dat mijne kleine was. Mijn vrouw zou dan weer lastig zijn (op mij omdat ik tassen en kalenders laat maken met die foto)
Deed hij vaak dees?Hij is van 31 maart, net als Angus Young. Als je ooit zou geloven dat een geboortedatum gelijkenissen meebrengt, ik heb een tekstboek voorbeeld.
Fijn dat je collega’s dat zo open met je bespreken. Maar doe je er dan ook wat aan?Mijn collega's ruiken regelmatig nog rotte geuren, ze beschrijven het als compostvatgeur.

Andere collega tegen 1van hen, gortdroog: "ik zou toch eens denken aan betere mondhygiëne dan"Fijn dat je collega’s dat zo open met je bespreken. Maar doe je er dan ook wat aan?![]()

Dat is gewoon een screenshot uit die GTA remake:
Die GTA-reddit is wel gieren nu.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()