Tonerider
Well-known member
ge moet toch wat liever over uzelf spreken.*lacht in gezin met 3 mannen en een hond*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ge moet toch wat liever over uzelf spreken.*lacht in gezin met 3 mannen en een hond*
3 mannen, een hond en een best-in-show?ge moet toch wat liever over uzelf spreken.
Grizzly's zijn wel super lekker hè!4€ voor een stuk vlees? Hopelijk ist zo groot als het leest.

Hmmmm goulash krokettenGrizzly's zijn wel super lekker hè!
En in die frituur hebben ze geen goulash kroketten!![]()

Nu pas? Bad ass@Myllana is back bitches.

Dat lijkt me eerder een symptoom van veelvuldig face sittingEen bad ass is een veelvoorkomend symptoon bij back bitches

Je heb het helemaal mis, diegene die op het gezicht gezeten wordt is de back bitch, diegene die on top zit is de bas ass.Dat lijkt me eerder een symptoom van veelvuldig face sitting![]()
is die eerste niet eerder een bottom bitch?Je heb het helemaal mis, diegene die op het gezicht gezeten wordt is de back bitch, diegene die on top zit is de bas ass.
Hij/ zij ligt op de rug, back in het engels. En hij is ook de bitch van diegene die on top zit, ergo back bitch. Ok boomer?is die eerste niet eerder een bottom bitch?
Ik ben 45 en geraak soms de trap al niet meer op
Damn knee.