Mais non, je le donne un huit pour le effort et c'est sas quit compte.je pense personel que il a frappé un figure ridicule
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mais non, je le donne un huit pour le effort et c'est sas quit compte.je pense personel que il a frappé un figure ridicule
Wat is het volgende, nieuwbouwke langs de steenweg?Haters gonna hate![]()

Nee jong, nieuwbouwke in een verkavelingswijk met mensen op het terras die genieten van een glaasje bubbels terwijl de kids op de trampoline springen.Wat is het volgende, nieuwbouwke langs de steenweg?![]()
En ambtenaar zijn!Nee jong, nieuwbouwke in een verkavelingswijk met mensen op het terras die genieten van een glaasje bubbels terwijl de kids op de trampoline springen.
Nee die staan op straat te pintelieren en hun niet-ambtenaar-buren te ambeteren.En ambtenaar zijn!
Nu wil ik ook pintelierenNee die staan op straat te pintelieren en hun niet-ambtenaar-buren te ambeteren.

Alleen nu? Je bent echt ziek!Nu wil ik ook pintelieren![]()
Nee nu ook.Alleen nu? Je bent echt ziek!
Gohja die keer dat ik een beetje gefrustreerd was op mijn voorligger heb ik toch vlotjes zijn been eraf kunnen zagen met zo 1 op batterijen of was het nu 1 op naft?

Ja, awel? Begin er dan eens aan he.Tonerider vindt dat niet erg om eens verwend te worden hoor!
Zou direct zijn glimlach van de dag wezen!
Hij zit niet in mijnen hof.Ja, awel? Begin er dan eens aan he.

Hij zit niet in mijnen hof.![]()

Stuur hem eens een pm en dat loopt los.Hij zit niet in mijnen hof.![]()
Die is ook niet erg toegankelijk momenteel![]()
I Know!In mulan haren hof is’t altijd warm hoor!'t is ook te koud om in den hof te zitten.
maar ook soms vochtig en dat is niet goed voor de longen.In mulan haren hof is’t altijd warm hoor!
Legging zoekt bruine pet voor wandeling langs de rivier?Stuur hem eens een pm en dat loopt los.
Legging, bruine rivier, best een pet dragen voor de wandeling.Legging zoekt bruine pet voor wandeling langs de rivier?