Ach, het is om het geld te doen.Niet veroordelen maar doodschieten, graag!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, het is om het geld te doen.Niet veroordelen maar doodschieten, graag!![]()
Word ik dan rijker als ik op het kerkhof lig?Ach, het is om het geld te doen.

Niet als ge die 75 jarige laat afknallen.Word ik dan rijker als ik op het kerkhof lig?![]()
Als ik een 75-jarige begin te daten op mijn leeftijd, is er ofwel iets fout met mijn waarden en normen, ofwel heb ik hersenschade opgelopen. Dus knal mij maar dan liever af!Niet als ge die 75 jarige laat afknallen.

Ik vind dat je toch wat te streng bent voor jezelf, als vitale 60'er moet dat kunnen vind ik.Als ik een 75-jarige begin te daten op mijn leeftijd, is er ofwel iets fout met mijn waarden en normen, ofwel heb ik hersenschade opgelopen. Dus knal mij maar dan liever af!![]()
Ik wist niet dat jij al zo oud was!Ik vind dat je toch wat te streng bent voor jezelf, als vitale 60'er moet dat kunnen vind ik.
Er is wel meer dat jij niet weet.Ik wist niet dat jij al zo oud was!
Of dat jij niet meer weet.Er is wel meer dat jij niet weet.

Je zou moeten weten wat ik al allemaal vergeten ben, je zou een wijs persoon zijn.Of dat jij niet meer weet.![]()
Waar wordt dat uitgezonden?Ben hier live de persbriefing van coronateam aan het volgen
wat een afschuwelijk frans![]()
Waar wordt dat uitgezonden?
Inderdaad aandoenlijkMan man, ik krijg flashbacks naar Paul marchal in den tijd bij den RTBF
je vais... euhm.. essoyer... euhm, français

mais quesque is uw probleemfieuw, de goderis heeft gedaan, mijn oren begonnen te bloeden
mais quesque is uw probleem
Cest ook mais parce que gij pas de moeite veux faire he.