Het grote slowchat topic

hehe, mijn tuinaannemer zal ook vloeken :lol:

ze hadden de zwembad kuip al een tijdje terug komen afzetten met het gedacht van die 's anderendaags of paar dagen later te komen ingraven.. het is een paar weken later geworden.

Nu zijn ze hier bezig en 2 van zijn mannen zitten in het bad met elk een emmerke de regen van de afgelopen weken eruit te scheppen voor ze de kuip kunnen optillen met hun kraan :lol:

hehe, mijn tuinaannemer zal ook vloeken :laugh:

ze hadden de zwembad kuip al een tijdje terug komen afzetten met het gedacht van die 's anderendaags of paar dagen later te komen ingraven.. het is een paar weken later geworden.

Nu zijn ze hier bezig en 2 van zijn mannen zitten in het bad met elk een emmerke de regen van de afgelopen weken eruit te scheppen voor ze de kuip kunnen optillen met hun kraan :laugh:
Gij zult ook vloeken voor de uurlonen extra die je moet betalen. 🙈

Geen dompelpompke meer liggen dat ze ff kunnen "huren" voor een schappelijke prijs?

Het viel wel mee uiteindelijk, 2 van zijn jongens bijna een uurke met hun emmerkes mijn tuin onder water gezet :D

ondertussen is de put gegraven, de chape ligt er al bijna in. Tempo die mannen hoor.

hehe, mijn tuinaannemer zal ook vloeken :laugh:

Nu zijn ze hier bezig en 2 van zijn mannen zitten in het bad met elk een emmerke de regen van de afgelopen weken eruit te scheppen voor ze de kuip kunnen optillen met hun kraan :laugh:

BeyondGaming zwembad-party bij Tomski wanneer?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan