Ik eet al jaren frieten met spaghettisaus... its delicous!
![]()
![]()
ik kap spaghetti bolo in de blender en drink het op
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik eet al jaren frieten met spaghettisaus... its delicous!
![]()
![]()
Dat is voor morgen, en eindigen met de kop op den toog.Ik wil aan de toog hangen met goed gezelschap en een vers getapt Bolleke. Wie doet mee?

zolang ge die frietjes met den airfryer hebt klaargemaakt, is dat allemaal okIk eet al jaren frieten met spaghettisaus... its delicous!
![]()
![]()
Da's ne Philips, direct duidelijk dan aan wie and it's not me!Heb nog aan een forumlid moeten denken vorige week.![]()
die is veel te vol, dat krijg je nooit opgeschud en dus hebt ge voor de helft rauwe frieten. Als ik een zou zetten, moet het wel accuraat zijn he.Da's ne Philips, direct duidelijk dan aan wie and it's not me!
Met ne steak in?die is veel te vol, dat krijg je nooit opgeschud en dus hebt ge voor de helft rauwe frieten. Als ik een zou zetten, moet het wel accuraat zijn he.

En bevestigt uwe pa dat ook?Ik was gewoon braaf en rustig.![]()
Dit toch wel! #daddysgirlEn bevestigt uwe pa dat ook?
Ma die zegt dat misschien gewoon om drama te vermijden?Dit toch wel! #daddysgirl

Neenee, zus zorgde voor drama, ik niet!Ma die zegt dat misschien gewoon om drama te vermijden?![]()

Zo lang we geen face to face gesprek hebben met uw vader waarin hij dat bevestigd denken we er wel het onze van.Neenee, zus zorgde voor drama, ik niet!![]()
En tegen haar zegt hij dat waarschijnlijk ook = beide dochters content en "de beste".Neenee, zus zorgde voor drama, ik niet!![]()
Neen, die kreeg eerder: "als ge u niet gedraagt, vliegt ge op internaat VERDOMME!"En tegen haar zegt hij dat waarschijnlijk ook = beide dochters content en "de beste".
Nice job, dad!

Uw zus vond u toen waarschijnlijk niet zo'n toffeNeen, die kreeg eerder: "als ge u niet gedraagt, vliegt ge op internaat VERDOMME!"
Ik kreeg eigenlijk nooit onder mijn vijs. Goeie punten, geen lieven (waar ze van wisten), nooit zat, nooit te laat,...![]()

20j later is ze wel wat bijgetrokkenUw zus vond u toen waarschijnlijk niet zo'n toffe![]()

Mijn zus was echt een tienermeisje met gierende hormonen, liefdesverdriet, uitgaan met kledij waarvan de diensters van Hooters blijkbaar zeggen dat het te slutty voor woorden is,...
Ik was gewoon braaf en rustig.
Ik neem mezelf dus als referentie als het op de toekomst aankomt met mijn dochter.![]()
dat zal wel20j later is ze wel wat bijgetrokken![]()