Je kraakt tot nu toe elk aangeboden smeersel af dus moeten we ook ruimer kijken mbt kleding hè.Wat is er mis met mijn kleren?!?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kraakt tot nu toe elk aangeboden smeersel af dus moeten we ook ruimer kijken mbt kleding hè.Wat is er mis met mijn kleren?!?![]()
In her defence. Het zijn meestal jurkjes die ge maar moet uittrekken.Ge draagt ze?![]()
Met rits voor het gemak dan nog!In her defence. Het zijn meestal jurkjes die ge maar moet uittrekken.

Nylons mogen blijkbaar wel van de heren.
(Maar als het koud is, draag ik liever jeans, veel warmer!MET BEENWARMERS ONDER
)
Wat is er mis met mijn kleren?!?![]()
uitrekken of uittrekken?In her defence. Het zijn meestal jurkjes die ge maar moet uittrekken.
Gelieve correct te zijn, jurkjes met legging.In her defence. Het zijn meestal jurkjes die ge maar moet uittrekken.
I see what you did there.Je kraakt tot nu toe elk aangeboden smeersel af dus moeten we ook ruimer kijken mbt kleding hè.
Gelieve correct te zijn: jurkjes met SOMS een legging onder.Gelieve correct te zijn, jurkjes met legging.
SameDjeezes ik ben ook es een paar uur niet online.

Neen, ze proberen er mij vooral UIT te krijgen! Wel bijblijven hè!

Klopt, niemand van ons wil een legging aantrekken.Neen, ze proberen er mij vooral UIT te krijgen! Wel bijblijven hè!![]()
Moh bah ja! Let me love you!