Het grote slowchat topic

Ondertussen zijn we naar hier verhuisd en kan ik gerust stellen dat je met dit berichtje in de fantasie van enkele lezers nu het beeld van 2 vrouwen in bikini in een kinderzwembad met modder hebt uitgelokt... 😓
Dat was uiteraard compleet mijn bedoeling niet. I would never!

Ter mijner verdediging: ik heb dit jaar al bij al misschien 100 uur een legging(short) gedragen.

Ja, dat is 100 uur te veel voor jou en wannez maar het kadert wel je ongezonde fixatie wat... 🤔
Het was ook wel geen zomer voor kleedjes. Als het volgende zomer gemiddeld 30 graden geweest is en je gaat naar 50u dan kunnen we van hoop beginnen spreken.

@Wannez wij kunnen iets. Misschien moeten we zelfstandig worden om mannen te helpen die hun storen aan hun vrouw haar kledingstijl. Ik zie een gat in de markt.

Alhoewel die Griekse homo Jani was ons al voor, maar wij gaan ze allemaal rokjes geven met hoge hakken en décolletés.

Het was ook wel geen zomer voor kleedjes. Als het volgende zomer gemiddeld 30 graden geweest is en je gaat naar 50u dan kunnen we van hoop beginnen spreken.

@Wannez wij kunnen iets. Misschien moeten we zelfstandig worden om mannen te helpen die hun storen aan hun vrouw haar kledingstijl. Ik zie een gat in de markt.

Alhoewel die Griekse homo Jani was ons al voor, maar wij gaan ze allemaal rokjes geven met hoge hakken en décolletés.
I’m in! 👊 Ik hou wel van (vechten tegen de) bier(kaai)

Dan ga ik wel enkel de jurken binnenshuis kunnen dragen terwijl ik in de zetel lig met icepacks tussen mijn benen tegen de schuurwonden. Want die beschadigde huid vermijden is nog steeds de reden WAAROM ik die leggings draag.. 🙄

Ter mijner verdediging: ik heb dit jaar al bij al misschien 100 uur een legging(short) gedragen.

Ja, dat is 100 uur te veel voor jou en wannez maar het kadert wel je ongezonde fixatie wat... 🤔
Dat was 100 uur niet in mijn bijzijn, dus persoonlijk heb ik daar totaal geen probleem mee eigenlijk 🤔

eating-popcorn-watching.gif

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan