Het grote slowchat topic

Ik ben op zoek naar een (liefst gratis) programma (Excel?) waarmee ik bepaalde waardes kan ingeven, waarop dat programma obv. de ingevoerde gegevens andere waardes zelf uitrekend, waarna die een automatisch verslag genereert.
Dus alsvolgend:

Waardes:
- Einddiastolisch volume linker ventrikel (LVEDV): 180ml. = ingevoerde waarde
- Eindsystolisch volume linker ventrikel (LVESV): 120 ml. = ingevoerde waarde
- Slagvolume (LVSV): =180-120 ml. = berekende waarde

---------------------------------------------------------------------------------

Automatisch verslag:
Linker ventrikel: EDV 180 ml, ESV 120ml en SV 40ml.

---------------------------------------------------------------------------------

Dit is maar een heel klein deel van het verslag uiteraard. Ik zou daar ook nog andere waardes inzetten (incl. heel berekende waardes uit de waardes die ik manueel ingeef).
Ik denk dat je dit nodig hebt:

Ik ben op zoek naar een (liefst gratis) programma (Excel?) waarmee ik bepaalde waardes kan ingeven, waarop dat programma obv. de ingevoerde gegevens andere waardes zelf uitrekend, waarna die een automatisch verslag genereert.
Dus alsvolgend:

Waardes:
- Einddiastolisch volume linker ventrikel (LVEDV): 180ml. = ingevoerde waarde
- Eindsystolisch volume linker ventrikel (LVESV): 120 ml. = ingevoerde waarde
- Slagvolume (LVSV): =180-120 ml. = berekende waarde

Automatisch verslag:
Linker ventrikel: EDV 180 ml, ESV 120ml en SV 40ml.

Dit is maar een heel klein deel van het verslag uiteraard. Ik zou daar ook nog andere waardes inzetten (incl. heel berekende waardes uit de waardes die ik manueel ingeef).
Google spreadsheet
Libreoffice
Openoffice

Google spreadsheet
Libreoffice
Openoffice
Nu ik heb wel Office 365 dus via Excel dan. Maar hoe ga je dan van een tabel van waardes (B6, B7, ...) naar een vooraf opgesteld tekstbestand waar die waardes automatisch worden ingevoerd (eg. Het volume is "B6" ml ) ? Ik heb al wat zitten opzoeken op Google, maar ik vind niet echt iets dat ik kan gebruiken.
Op mijn huidige werkplaats hebben we een programma (specifiek voor volumetrie van het hart) die dat automatisch in een verslagje giet, maar op mijn volgende werkplaats ga ik die waardes manueel moeten invoeren (en de overige waardes laten uitrekenen door Excel).
Excuses, maar ik ben echt een zware noob als het aankomt op Excel :ROFLMAO:

Het voelt eigenlijk niet juist om meer in detail te gaan, omdat ik er vreemd genoeg potentieel in zie. If that makes any sense at all
🤔
Fotos van de "nymfomane & bi curious vriendin" dan, ik ben niet kieskeurig. (tenzij ge daarin het potentieel ziet).

Dit vraagt om niks. Go @Wannez , zo lang je je maar amuseert (en zij zich hopelijk ook)
Doe niet alsof gij de volwassene zijt van de hoop, that ship has sailed
:tongue:

Laatst bewerkt:
Haha dit gaat hier een topic worden om de popcorn boven te halen.

Ideaal, kater is net voorbij. De avond kan beginnen.

Waar blijven de BG relatietherapeuten die gaan beginnen wijzen en veroordelen als je ze nodig hebt?

Ik heb niet gezegd of zelfs maar geinsinueerd dat @Mulan een irritant zagewijf is hé. Uw poging tot een moddergevecht uitlokken is nogal doorzichtig.

Edit: insert smiley voor de serieusheid van mijn post te duiden.

En ook veel te voorbarig.
Zo snel krijg ik dat zwembadje niet uit de garage gehaald en opgeblazen.
En die modder mengt z'n eigen ook niet

Ik heb niet gezegd of zelfs maar geinsinueerd dat @Mulan een irritant zagewijf is hé. Uw poging tot een moddergevecht uitlokken is nogal doorzichtig.

ik hou wel van doorzichtige zaken.

en moddergevechten

en vrouwen in moddergevechten

en vrouwen in doorzichtige zaken in moddergevechten

Ondertussen zijn we naar hier verhuisd en kan ik gerust stellen dat je met dit berichtje in de fantasie van enkele lezers nu het beeld van 2 vrouwen in bikini in een kinderzwembad met modder hebt uitgelokt... 😓

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan