Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon wat over de tetten wrijven tot ze wakker komt en zegt ik ben te moe. Dan gewoon zeggen dat ge gaat slapen. Zij content omdat ze dan verder kan slapen en gij zijt niet afgesnauwd geweest en 8 dagen doodgezwegen omdat je ze wakker gemaakt hebt
Goede tip, ik probeer tegenwoordig ze wakker te swaffelen, maar dat geeft minder positieve resultaten.
Tip gevolgd, resultaat niet succesvoldat is omdat ge het te zacht doet.
stop toch met dat strelenTip gevolgd, resultaat niet succesvol
![]()
Ok dan. Maar mijn erecties van de dag zijn opgebruikt, dus het zal voor morgen zijn.stop toch met dat strelen
Ja begrijpbaar, het is niet makkelijk natuurlijk als alles van een kant moet komenOk dan. Maar mijn erecties van de dag zijn opgebruikt, dus het zal voor morgen zijn.
Valt wel mee hoor, ik probeer zowel van boven naar beneden als van links naar rechts te gaan.Ja begrijpbaar, het is niet makkelijk natuurlijk als alles van een kant moet komen
en zij doet niks of wa? hier ga ik enkel van boven naar beneden, van links naar rechts mag ze het verdorie zelf doen hoor.Valt wel mee hoor, ik probeer zowel van boven naar beneden als van links naar rechts te gaan.
Alles is fout gegaan sinds ze stemrecht gekregen hebben.en zij doet niks of wa? hier ga ik enkel van boven naar beneden, van links naar rechts mag ze het verdorie zelf doen hoor.
This dish is served as a sideTijdens een Wikibinge op deze pagina uitgekomen. Ik voel hier een klein deeltje afkeer, maar ook wel grote fascinatie...
![]()
Barbecue spaghetti - Wikipedia
en.m.wikipedia.org

Murica!!!This dish is served as a side
![]()
En nu moet ik het doen met gezonde fret klaar in 20minOf dat programma waar een kerel altijd op bezoek ging bij mensen/feesten om samen te bbq’en![]()

Kookboek van El Bulli kopen, da’s gezonde fret maar duurt een uur of zeven.En nu moet ik het doen met gezonde fret klaar in 20min![]()
ellis burger heeft dat (of had dat toch op zijn minst een jaar of twee terug).Door dergelijke programma's 'poutine' leren kennen. Nog nooit gegeten, maar ik zou dat toch graag eens proberen.
Goed om weten! Thx.ellis burger heeft dat (of had dat toch op zijn minst een jaar of twee terug).
Of dat programma waar een kerel altijd op bezoek ging bij mensen/feesten om samen te bbq’en![]()
Dat ken ik precies niet... of de titel ontsnapt mij toch.
Als ik dat opzette was het ofwel de Guy met zijn vettig eten, ofwel die kerel die alle hamburgerkramen afging op zoek naar de beste hamburger ever, of den Andrew Zimmern met zijn bizar foods.