Het grote slowchat topic

Ik ging het eerst bij mijn glimlach plaatsen... Maar plots zag ik in gedachten @Tomski , @Wannez , @straight_six, @Lint, @515 en @Tonerider (sorry als ik nog zeveraars vergeet!) Hun eigen versie hierop al dansen! 🤣
Lol, dat filmke met die groep ... :
  • Gij hebt mij duidelijk nog nooit zien dansen, want dat zou er nooit zo gecoördineerd uitzien.
  • @Tomski doet niet mee, want die ligt met ne food-coma in de zetel (want als wij samenkomen zal dat de facto met eten zijn).
  • Bij @Wannez manifesteren zich na 2min al kotsworsten.
  • @515 ligt te knorren langs Tom, want die slaapt nooit snachts en was dus te moe.
  • @Tonerider is veels te veel out of shape hiervoor, zoals hij al meermaals heeft toegegeven.

En @straight_six ... mja die is er niet geraakt want die wou met de fiets komen, en dat is toch echt trager dan met den otto.

Lol, dat filmke met die groep ... :
  • Gij hebt mij duidelijk nog nooit zien dansen, want dat zou er nooit zo gecoördineerd uitzien.
  • @Tomski doet niet mee, want die ligt met ne food-coma in de zetel (want als wij samenkomen zal dat de facto met eten zijn).
  • Bij @Wannez manifesteren zich na 2min al kotsworsten.
  • @515 ligt te knorren langs Tom, want die slaapt nooit snachts en was dus te moe.
  • @Tonerider is veels te veel out of shape hiervoor, zoals hij al meermaals heeft toegegeven.

En @straight_six ... mja die is er niet geraakt want die wou met de fiets komen, en dat is toch echt trager dan met den otto.
Eens die kotsworst gepasseerd is, zijn wel al mijn remmen los (haha alsof ik remmen heb).

Oh maar ik zeg niet dat ik geen danstalent heb hoor. Ik dans op een ander niveau... niemand (ook de muziek niet) kan coördineren met mij is wat ik wil zeggen.

En moet men iets achter de betekenis van het nummer zoeken als gij het post? :unsure:
Ik vind het allemaal toffe gasten hè maar er mogen ook nog wel wat vrouwen bij. En vodka.
Eentje is voldoende?
(Al hoop ik dat onze eigen dametjes op hun 15de niet zo terug te vinden zijn 😣)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan