Ik ben een druk bezeten mens heeGaaaaaaaaaans volgende maand? Straf!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben een druk bezeten mens heeGaaaaaaaaaans volgende maand? Straf!
Ik ben blij dat we geen Mulan reflectie moment hebben hier want ik ben bijna zeker dat ik dat niet wil zien.Ik doe mee!
![]()
Best die tuinman ook eens doorsturen naar @Tonerider. Dat gras mag ook afgereden worden.![]()
Ik verklaar de werkdag officieel beëindigd!
(tuinman komt volgende maand alles aanpakken)
ge kunt inzoomen op het staanderke van mijn schermIk ben blij dat we geen Mulan reflectie moment hebben hier want ik ben bijna zeker dat ik dat niet wil zien.

Not gonna happen.ge kunt inzoomen op het staanderke van mijn scherm![]()
en toch geloof ik dat er iemand het ook gaat proberen.Not gonna happen.
en toch geloof ik dat er iemand het ook gaat proberen.

Ik deed stoer maar heb het ook effectief geprobeerd.en toch geloof ik dat er iemand het ook gaat proberen.

Ik spreek niet over forummers maar over mensen irl.Name en shame sokski!
Jaja, i kid you not. Eerste studiejaar. Die pestkop gaat een grote toekomst tegemoet.Vooral dat specimen dat mijn zoon zijn pennezak vandaag kapotgeknipt heeft.
DamnIn het tweede studiejaar heeft de kerel die achter mij zat met een bic in mijn hoofd gestoken. Jaja er in, bloedde gelijk een rund en de leerkracht viel flauw. Ik had hem erop gewezen dat hij kleurpotloden van mij gepikt had en die graag terug wou en dat vond hij blijkbaar niet prettig.
de mens is een jaar of 20 geleden gestorven aan een overdosis.

Kwestie van het probleem aan de bron aan te pakken.Ik heb precies iets gemist. Het woke topic in pol & actua is plots een abortustopic geworden![]()
Idd op die leeftijd maakt dat nog een heel groot verschil eh. Wat gaat ge er mee doen? Weet de leerkracht er al van?Damn
En het helpt natuurlijk niet dat ie de kleinste van de klas is. Hij is van eind december. Merendeel van de klas is van eerste 3 maand van het jaar... das 20% ouder en groter.
Heb een berichtje gestuurd via smartschool of ze er iets van gezien heeft.Idd op die leeftijd maakt dat nog een heel groot verschil eh. Wat gaat ge er mee doen? Weet de leerkracht er al van?
Aalst?Toen ik in 4de studiejaar zat zat er in mijn klas ook zo een ongeleid projectiel. Tijdens de middag met zijn crossmoto over straat voor school. Mocht van zijn pa. Na school daar es uitgenodigd. Met de boor van zijn pa in de muren en tafela boren. No biggie. Pa lachtte er es mee, was toch een gehuurde sociale woonst. Zie het nog altijd voor me.

Close. Een wijk in Haaltert. Daar was vroeger een jongensschool afdeling van het klein college van aalst.Aalst?![]()