Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zeker dat da gene van mij is?De dochter had een zware week precies en viel in slaap naast haar frietjes. Haar broer ziet zijn kans schoon en eet na zijn hamburger met friet en een potje tartaar ook nog een halve curryworst en chicken fingers van zijn zus. En pikt een bitterbal van mij nadat hij mij om water stuurde![]()
Uw ex is vreemd gegaan met @TomskiDe dochter had een zware week precies en viel in slaap naast haar frietjes. Haar broer ziet zijn kans schoon en eet na zijn hamburger met friet en een potje tartaar ook nog een halve curryworst en chicken fingers van zijn zus. En pikt een bitterbal van mij nadat hij mij om water stuurde![]()
Zou nog kunnen: "tedoeme, ik krijg hier te weinig eten, als ik het goed aanpak en zoals de katten mezelf 2 baasjes aanschaf, krijg ik dubbel eten én dubbele cadeautjes!"Ik ga es gaan tellen of ik ene mis.
Ja, das de mijne, ni aan twijfelen.@Tomski ondertussen zit dieje van ons hier met dempige blik in de zetel![]()
Voor mij absoluut!Wel wa te jong voor u eh
)Dat is de manier hoe @Mulan trio's voorstelt.dat zijn niet de trio's die ik me voorstel
Eeeeeeeerm... dat is 1 te weinig?DAT trio, als van in 1 meer dan een duo.
Niet het soort trio waar jullie aan denken
.. Dat dan ook nog eens standaard bestaat uit een duo vrouwen, bij voorkeur jonger dan 30j....![]()