Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk niet dat er nog veel saus uitkomt als je lamm gerückt bentMet overvloedige saus?![]()
Zijn dat nu nieuwe belgen?
Maar waar is de saus dan naar toe?Denk niet dat er nog veel saus uitkomt als je lamm gerückt bent
Als braadvocht gebruikt?Maar waar is de saus dan naar toe?
Dus gebruikt om te arroserenAls braadvocht gebruikt?
Hola , wat moeilijke termen.Dus gebruikt om te arroseren
“Lamm Rücken” gaat over u of wa?Hola , wat moeilijke termen.
Het wordt hier serieus.
Jammer genoeg wel.“Lamm Rücken” gaat over u of wa?
Lacist!Ik betrapte me er net op dat ik mijn uitspraak/accent van Engels onbewust aanpaste naar “het publiek”.
in casu: de poetsvrouw van Chinese afkomst. “Good molning!”![]()
Kennelijk is dat een soort empathie, ‘mimicking’ gebeurt wel vaker. Mijn Engels is ook anders tussen mijn maat in Manchester en die in Bristol. Laat staan die in AustraliëIk betrapte me er net op dat ik mijn uitspraak/accent van Engels onbewust aanpaste naar “het publiek”.
in casu: de poetsvrouw van Chinese afkomst. “Good molning!”![]()
Dat klinkt eigenlijk nog wel goedKennelijk is dat een soort empathie, ‘mimicking’ gebeurt wel vaker. Mijn Engels is ook anders tussen mijn maat in Manchester en die in Bristol. Laat staan die in Australië

Je had ook zelf dat juweel aan Ilse kunnen geven, maar dat had niet dezelfde bevrediging gegeven als je bezoekjes aan het frituur"frituurbaas geeft miljoenen uit aan ilse demeulemeester"
kzal kik wel sponsoren jong

Ilse is inderdaad niet de rapste om iemand te bevredigigen zo te lezen.Je had ook zelf dat juweel aan Ilse kunnen geven, maar dat had niet dezelfde bevrediging gegeven als je bezoekjes aan het frituur![]()
Haar moeder daarentegen...Ilse is inderdaad niet de rapste om iemand te bevredigigen zo te lezen.

Ge weet wat ze zeggen, om de dochter te winnen moet je de moeder beminnen.Haar moeder daarentegen...![]()

Dat zit wss in een legging.En hoe is het nog met haar gat?