Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de “Guy” nog gezien?Pibten degrondken dus
NeeEn de “Guy” nog gezien?

Met zijn lang geweerCome IN??????

Met zijn lang geweer![]()
Ik had het over volgend stuk natuurlijk;
Can someone shoot me plz?
Mijn excuses, mijn gedachtengang zat nog volledig in weekend modus.Ik had het over volgend stuk natuurlijk;
Nu dacht ik dus dat jumpstarten verwees naar een of ander paardenmiddel en vroeg me af of dat dan voor de aambei of zonne reactie was. Een levendige fantasie is dan daarbij geen zegen.Ja, zo ken je mij wel he
Oma heeft de dochter naar school gevoerd, straks komen ze me jumpstarten en mag direct doorrijden naar de garage, ze verwachten me daar al voor een andere batterij![]()
Je zou eens beginnen meppen, waar gaat ze nog zo een goeie kok vinden.Net meppen gekregen van die van ons
ze had een bundel papieren klaar liggen (voor schoolgaande jeugd en onze ouderlijke akkoorden) en vroeg of ik kwam tekenen.
Ik doodserieus: "ha, de scheidingspapieren, waar moet ik tekenen?"
![]()
Je hebt cocq misschrevenJe zou eens beginnen meppen, waar gaat ze nog zo een goeie kok vinden.
wel raar dat gij dat weet van @Tomski.Jij ookJe hebt cocq misschreven![]()
Ja, ik was nog nie klaar en ge was er alJij ook

Over haar aambeien?@Mulan zal toch nog gelijk hebben.![]()
Naast wielrennen wordt er hier ook al 6 jaar krachttraining gedaan. I'm allround baby..

Kom, na het ergernissentopic van gisterenavond weet ge toch dat hij daar niet tegen kan, zijn chipkes gaan nu niet meer smaken he.@Tonerider hoe valt de start van de stage mee? Niet te veel stress omdat je uit je comfortzone wordt getrokken?
Of met je gat in de boter gevallen en al terug goesting om morgen terug te gaan?