Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Because to be admired! Ob-viously!
My smile of the day!![]()

Neen, in tegenstelling tot menig manspersoon kan ik gewoon vriendelijk zijn zonder punchline.Tenzij er nu gaat volgen: "en zodat er een hond zijne poot kan tillen, Mulan!"![]()
.+1 dat ge zelfs weet dat 'ze vanuit Kuala Lumpur opereren en niet India, want voor mij klinken die helpdesk lui allemaal hetzelfde![]()
“Is there anything else I can help you with?” En “you will receive an email to rate your experience with our service. May I kindly ask you to participate? You may close this chat window now.”Have I answered your questions satisfactorily and offered good customer service?
Zo herkenbaar.Moh echt é…
![]()
Dat had ik al als twintiger toen ik met een 16 jarige moest sprekenZo herkenbaar.
Elke keer ik met onze oudste ergens naartoe rij met de auto mag hij vooraan naast mij zitten.
Die zwijgt letterlijk geen seconde. Vanalles over Fortnite, Brawl Stars, Roblox, Among Us, Minecraft, ...
Zo erg dat hij zichtbaar buiten adem is als we op bestemming zijn.
En hij wil me ook constant muziek laten horen. Ergerlijke pop songs met slecht gezongen lyrics over die games..
Same... Hij wou eens mee gaan wandelen met de hond. Een uur aan een stuk heeft die jongen zijn klep niet gehouden. Hoe da f#ck kun je zelfs een uur praten over smartphones.Zo herkenbaar.
Elke keer ik met onze oudste ergens naartoe rij met de auto mag hij vooraan naast mij zitten.
Die zwijgt letterlijk geen seconde. Vanalles over Fortnite, Brawl Stars, Roblox, Among Us, Minecraft, ...
Zo erg dat hij zichtbaar buiten adem is als we op bestemming zijn.
En hij wil me ook constant muziek laten horen. Ergerlijke pop songs met slecht gezongen lyrics over die games..
Schokhalsband, muilkorf,...Same... Hij wou eens mee gaan wandelen met de hond. Een uur aan een stuk heeft die jongen zijn klep niet gehouden. Hoe da f#ck kun je zelfs een uur praten over smartphones.
Het ergste is dat hij nu iedere dag mee gaat en ik ging net gaan wandelen voor de rust.
Een uur zelf uw klep niet houden en praten over politiek, werk, seksuele activiteit met de mama....Same... Hij wou eens mee gaan wandelen met de hond. Een uur aan een stuk heeft die jongen zijn klep niet gehouden. Hoe da f#ck kun je zelfs een uur praten over smartphones.
Het ergste is dat hij nu iedere dag mee gaat en ik ging net gaan wandelen voor de rust.
Topidee!Een uur zelf uw klep niet houden en praten over politiek, werk, seksuele activiteit met de mama....
Vooral uitleggen hoe je de mama de avond ervoor gepaald hebt lijkt me een topidee.Topidee!