Squidward
Well-known member
Hij is nog steeds een snoepje, hoor (smoelentrekkers zijn snoep, right?)Dat hij er zo uit zag of dat jij dat te horen kreeg?
**sorry, schat, mocht je dit ooit lezen, ik doel gewoon op je zin voor humor)**
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is nog steeds een snoepje, hoor (smoelentrekkers zijn snoep, right?)Dat hij er zo uit zag of dat jij dat te horen kreeg?
Neen, hij heeft 2 goede vrienden en 1 daarvan zegt dat toch dus ik haal 50% van de stemmen. Dat is politiek gezien best ok.Op een leerkrachtenbijeenkomst dan?
Sorry.![]()
Da's meer dan Trump zelfs!Neen, hij heeft 2 goede vrienden en 1 daarvan zegt dat toch dus ik haal 50% van de stemmen. Dat is politiek gezien best ok.

Volgens mij haalt Trump meer stemmen dan Squidward hoor.Da's meer dan Trump zelfs!![]()
Aangezien ik geen kandidaat kan zijn voor die functie, denk ik niet dat het fair is om dat te zeggen.Volgens mij haalt Trump meer stemmen dan Squidward hoor.
Dat zijn details.Aangezien ik geen kandidaat kan zijn voor die functie, denk ik niet dat het fair is om dat te zeggen.
Dat ligt inderdaad in de lijn van die verkiezingen daar, ik kan het aannemen. (But I could win it)Dat zijn details.
Ik klik het artikel op en verwachtte Temse te lezen. Blij dat je ok bent @Tonerider
Man (28) in levensgevaar na val van derde verdieping
![]()
Man (28) in levensgevaar na val van derde verdieping, buur ziet alles gebeuren: “Ik zei hem nog dat het geen goed idee was om naar boven te klimmen”
In de Dijlestraat is vrijdagnacht een 28-jarige man drie verdiepingen naar beneden gevallen. J.H. (28) was zijn eigen flat binnen geklauterd omdat hij zijn sleutel vergeten was. Maar toen hij weer naar buiten wilde, ging het fout. Zijn buurman zag alles gebeuren.www.hln.be
ge had het al kunnen weten dat ik het niet was als ge 'klimmen' las. Ik beweeg niet.Ik klik het artikel op en verwachtte Temse te lezen. Blij dat je ok bent @Tonerider
![]()
Man (28) in levensgevaar na val van derde verdieping, buur ziet alles gebeuren: “Ik zei hem nog dat het geen goed idee was om naar boven te klimmen”
In de Dijlestraat is vrijdagnacht een 28-jarige man drie verdiepingen naar beneden gevallen. J.H. (28) was zijn eigen flat binnen geklauterd omdat hij zijn sleutel vergeten was. Maar toen hij weer naar buiten wilde, ging het fout. Zijn buurman zag alles gebeuren.www.hln.be
Misschien had iemand op die verdieping een gratis microgolf?ge had het al kunnen weten dat ik het niet was als ge 'klimmen' las. Ik beweeg niet.
Ik klik het artikel op en verwachtte Temse te lezen. Blij dat je ok bent @Tonerider
![]()
Dus nadat hij succesvol naar binnen kon om zijn sleutels te nemen ging hij terug langs het raam naar buiten?“Toen hij zijn appartement via diezelfde weg weer wou verlaten, liep het mis. Hij kwam op de binnenkoer van het aangrenzende pand terecht en liep zware verwondingen op. De man werd in acuut levensgevaar naar het ziekenhuis gebracht.”

Volgens mij had hij zijn sleutels niet gevonden, maar wel zijn vouwfiets.Dus nadat hij succesvol naar binnen kon om zijn sleutels te nemen ging hij terug langs het raam naar buiten?![]()
Posten die handel!Dit doet me denken aan een bepaald filmpje waar ik wel een glimlach van krijg maar als ik dat pist dan wordt dit weer gemoved naar het slowchat topic, inclusief nog wat frustraties als reden dus dan zeg ik maar gewoon dat je hond mij aan het glimlachen krijgt.
Because to be admired! Ob-viously!@Squidward Hmmmzzz... Hoezo?
(stilzitten is zowat het laatste dat met mij geassocieerd kan worden)