Het grote slowchat topic

Ik klik het artikel op en verwachtte Temse te lezen. Blij dat je ok bent @Tonerider

Man (28) in levensgevaar na val van derde verdieping

Ik klik het artikel op en verwachtte Temse te lezen. Blij dat je ok bent @Tonerider

Hey, ik heb exact dezelfde Ikea stoel.

ge had het al kunnen weten dat ik het niet was als ge 'klimmen' las. Ik beweeg niet.

“Toen hij zijn appartement via diezelfde weg weer wou verlaten, liep het mis. Hij kwam op de binnenkoer van het aangrenzende pand terecht en liep zware verwondingen op. De man werd in acuut levensgevaar naar het ziekenhuis gebracht.”
Dus nadat hij succesvol naar binnen kon om zijn sleutels te nemen ging hij terug langs het raam naar buiten? :thinking:

767-EDFA0-D58-B-450-C-8-C7-F-7885-A8838165.jpg

Ik heb gelukkig bijzonder weinig spijt van beslissingen. Stel dat ik mijn ex weg zou toveren bvb, zou ik mijn fantastische dochter niet hebben. Had ik mijn burn-out niet gehad door veel te lang in het onderwijs te blijven, zou ik nooit geleerd hebben om het wat rustiger aan te doen en een betere balans te vinden tussen werk en privé, waar mijn dochter rechtstreeks rendement van heeft.

johan-cruijff-elk-nadeel-heb-se-voordeel-vermoogen-1170x500.png

Dit doet me denken aan een bepaald filmpje waar ik wel een glimlach van krijg maar als ik dat pist dan wordt dit weer gemoved naar het slowchat topic, inclusief nog wat frustraties als reden dus dan zeg ik maar gewoon dat je hond mij aan het glimlachen krijgt.
Posten die handel!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan