Het grote slowchat topic

Het signaal dat we moeten verkassen :unsure:

Hier voel je je veiliger?
Nu ga je mij niet wijsmaken dat je niet gewoon met Squid en mij naar een parenclub wil gaan enkel en alleen om te gluren! Excuseer, ik bedoelde "ter sociaal experiment en vanuit antropologische overwegingen"! 😇

Ik heb bij parenclubs altijd het beeld van verlepte 50gers in veel te kleine slipjes en hangbillen die hun seksleven nieuw leven willen inblazen en daardoor van de ene club naar de andere rondtrekken.
Dat dat beeld helemaal verknipt is ligt puur aan mezelf en strookt wss totaal niet met de werkelijkheid.
Ik ga wel gewoon passen if u don't mind.:frown:

K zal het ineens hier plakken ipv in de glimlach van de dag, want moest gelijk ook aan @Squidward denken 😂

K zal het ineens hier plakken ipv in de glimlach van de dag, want moest gelijk ook aan @Squidward denken 😂
Heck ya, when I lose 50pounds, get mentally stable, build up some finance and learn to drive: it is óver for you bitches.
(nb: bitches used in a friendly, warm context)

Ik vrees dat wij dan de bitches zouden worden, want dat we superieur zouden zijn is oooooh zo duidelijk! 😏
Ik denk dat wij die kroon in waardigheid dragen. First rule of Superiority Club: nooit twijfelen dat je er bij hoort.
Second rule waarschijnlijk iets met airfryers maar daar moeten overleg plegen.

Je zal zien (met tijd natuurlijk) dat een vrouw het heel aantrekkelijk zal vinden als er al plaats is voor haar schoenen. Slimme investering. Zie ik daar @Mulan naar den Torfs spurten?

Ge zou beter moeten weten. Er komt hier geen vrouw voor langer dan 12u binnen (en met mijn looks en charme komt er waarschijnlijk zelfs geen binnen voor een seconde).
En het laatste wat ik hier wil creëren is een romantische look. Koud, industrieel en verouderd: daar ga ik voor.

Jullie zouden beide moeten weten dat ik
- een groter, gezelliger huis heb
- mijn eigen schoenenrekken heb
- de garderobe van mezelf én de dochter niet in een 1 slaapkamer appartement passen. 😇😇😇

IMG20210827145419.jpg
De reden waarom ik een deftig cd rek ga moeten vinden. Meer dan 5meter aan cd's. :p Dat is bijna heel mijn muur.
Maar eigenlijk staat dat nog niet zo slecht op de grond :thinking:

Tis novilin :p

@Mulan en het is een mandoline en een charango. Ik heb nog 3 gitaren gehad, maar aangezien ik er nooit op speelde zijn die allemaal weer verkocht. De mandoline heb ik echter van mijn ma gekregen en de charango was een kado van mijn ex (toen het nog goed zat). Trouwens rechtstreeks uit Argentinie naar hier gebracht door een vriendin die daar voor een aantal maanden verbleef.
De mandoline doe ik nooit weg. De charango waarschijnlijk wel. :p

Jullie zouden beide moeten weten dat ik
- een groter, gezelliger huis heb
- mijn eigen schoenenrekken heb
- de garderobe van mezelf én de dochter niet in een 1 slaapkamer appartement passen. 😇😇😇
Ik ben gewoon Squidward Almighty aan het spelen. Aangezien ik geen mensen ken buiten online, creëer ik mijn eigen Dallas. Of Falcon Crest. Of Grey’s Anatomy als de poppetjes moeilijk doen 😈. 😉

Shoutout voor uwe vloer, @Tonerider . Koopt u nen dikke chesterfield en ge zit gebakken.
Het schilderij is daarentegen wel echt lelijk, sorry.
Ik had vroeger zo'n parket op mijn appartement, een visgraat uit 1937. Nu is het een andere parket uit 1968 over de ganse gelijkvloers. De dikke Chesterfield zit alleszins heel goed.

Vroeger had ik ook een kopie van de Madonna van Loreto van Caravaggio, maar vrouwlief vond die toch niet meer passen in het nieuwe huis dus de Madonna ligt stof te vergaren op zolder, tesamen met de Fighting Temeraire van William Turner. :unsure:

Shoutout voor uwe vloer, @Tonerider . Koopt u nen dikke chesterfield en ge zit gebakken.
Het schilderij is daarentegen wel echt lelijk, sorry.
btw ik heb nog een aantal lelijke schilderijen.

IMG20210827163412.jpg

IMG20210827163416.jpg

en dan nog een betere look op het eerste lelijke:

IMG20210827163424.jpg

Ik weet dat het niet de meest prachtige schilderijen zijn, maar echt lelijk vind ik ze ook niet. Maar het zijn zeilschepen en daar ben ik al zot van. En bovendien hingen deze bij mijn oma in haar living omhoog en als kind was ik erdoor gefascineerd. Het is het enige wat ik bij het verwijderen van de inboedel na haar overlijden echt wou hebben. Dus die blijven in mijn living. Ik ga zelfs drie schildersezels kopen denk ik zodat ze een prominente plaats innemen.

btw ik heb nog een aantal lelijke schilderijen.

IMG20210827163412.jpg

IMG20210827163416.jpg

en dan nog een betere look op het eerste lelijke:

IMG20210827163424.jpg

Ik weet dat het niet de meest prachtige schilderijen zijn, maar echt lelijk vind ik ze ook niet. Maar het zijn zeilschepen en daar ben ik al zot van. En bovendien hingen deze bij mijn oma in haar living omhoog en als kind was ik erdoor gefascineerd. Het is het enige wat ik bij het verwijderen van de inboedel na haar overlijden echt wou hebben. Dus die blijven in mijn living. Ik ga zelfs drie schildersezels kopen denk ik zodat ze een prominente plaats innemen.
Meh, zo lang ge zelf iets mooi vindt, is dat perfect ok. Iedereen mag mekkeren zoveel ze willen, hun goed recht. Maar dat wilt niet zeggen dat gij u dat moet aantrekken :woohoo:.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan